Söndagsmys!

Jag sov väldigt länge idag, ja ända till 12.30 faktiskt och har nu ätit lite sen frukost och suttit framför datorn, älskling är på bortamatch i Örebro och kommer hem senare ikväll.
 
Är förvånansvärt pigg med tanke på att vi var på en otroligt trevlig inflyttningsfest hos finaste Maria och Johan igår och det blev lite mycket dricka, ja en hel flaska rose, 2 öl, en rosecider och ett glas vitt, haha det bara slank ner liksom. Men samtidigt så åt man ju gott så det gjorde väl mycket.
 
Som sagt våra vänner har köpt en drömlägenhet i Fruängen och jag är på allvar riktigt avis, den är såååå fin och jag skulle kunna göra vad som helst för att få bo så, men en vacker dag så kommer det väl för oss också!
Det kom en massa trevliga vänner och vi åt, drack, skrattade, pratade gamla minnen och bara hade trevligt.
 
Vid tolvtiden kände vi oss färdiga och skjutsade hem Tommy och Olof först och sen åkte vi hem och slocknade, eftersom Max har match idag drack inte han och det blev kanske liiite för sent för honom men som sagt när man har trevligt är det svårt att avsluta.
Men jag och Maria lovade oss själva att en parmiddag hemma hos dom är ett måste SNART! =)

Bjuder på LITE (hade dåliga batterier så det blev inte så många) bilder som får tala för sig själva:
 
Tommy med BLÅTT hår ;)
 
Världens finaste
 
Presentöppning
 
Kökshäng
 
Vardagsrumshäng
 
Värdparet - Maria & Johan
 
Mumsiga piroger som Maria & Johan hade gjort
 
Tack än en gång Maria och Johan för en jättetrevlig kväll! <3
 
Apropå något helt annant, VET NI VET NI VET NI en sak, jag har klickat hem två par assnygga skor som jag ville ha från Sneakers n´stuff och som självklart är perfekta scenskor till Glorious Inc, jag är kär och hoppas nu att dom sitter som dom ska! Inom 5 dagar är dom i min ägo! Jeremy Scott I love you! =)
 
 
 
 
Apropa Glorious Inc, något rätt måste vi ju göra:
 
 
 
och jag säger bara TACK till er alla som delar, stöttar, gillar och bara är där för oss, det betyder så mycket och det ger resultat:
 
 
Har ni fortfarande inte lyssnat på våran senaste låt och sett musikvideon så bara GÖRT!
Gillar ni det så glöm inte att gilla och dela:
 
 
Nu ska jag städa lite och försöka få en tvättid, sen blir det slapp på soffan hela kvällen lång då jag tog ledigt idag, dumt på en Söndag med en massa OB, men jag jobbar varje dag nästa vecka och det var bara ett kort pass. Dessutom vill jag mysa med min älskling när han kommer hem, då vi båda jobbar om varandra ganska mycket och man bara är TRÖTT så fort vi ses.
Ha en underbar Söndag!
Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0