Rysningar!

Hittade den här och blev sååå nyfiken och fick rysningar, jag vill verkligen höra hela låten och det skulle vara trevligt att gå på invigningen och se detta live.
Jag bara myser, så varsågoda och lyssna på en liten trudelutt så får ni se vad ni tycker ;)
 
http://beingblogged.se/2012/10/musik-danny-saucedo-tommy-korberg-i-can-see-myself-in-you-snippet/
 
För övrigt vill jag se den här filmen, den verkar asbra!
 
 
Nu ska vi sussa, ja eller jag ska försöka, jag har ju knappt kunnat sova den här veckan och det börjar märkas =( Och jag ska jobba hela helgen lång, men som jag brukar säga det är bara att köra ;)
 
Förresten jag beställde ju ett par skor genom blocket för ca. 2 veckor sen och var orolig över att jag kanske hade blivit lurad, jag vet inte om jag nämde det, men IDAG kom dom, wiiie, dom är sååå fina och perfekta och jag tror minsann att jag kommer beställa fler när jag har råd, det är ju bästa slappar skorna och dom skönaste nu när det är sånt här väder! =)
 
 
Trevlig helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0