Mingel med Glorious Inc!

Igår var det invigning av Ida & Saras nya pole dance studio på Söder som dom har kämpat med i veckor/månader nu och wow vilket lyckat slit, den var jättefin och fräsch.
Jag tror att det kommer bli jättelyckat och jag vill verkligen börja men just nu har jag bara inte tid att börja på något nytt projekt, så det får bli senare, nu finns den ju där och är där för att stanna.
Är ni intresserade av att börja dansa pole dance så ska ni gå in HÄR!
 
Glorious Inc var där och här kommer lite bilder:
 
Snygga loggan
 
Egobild
Kvällens outfit
Tommy
Lokalen
 
Celsius som man fick lägga ner i goodiebagen
Ida in action, gryym tjej
Vackra Sara
som gjorde ett så fint nummerr som berörde mig riktigt mycket
Mumsiga drinkar
Vackra tjejerna Ida & Sara
Glorious Inc
 
Egobild mitt i natten
Min fina träningsbag som jag har packat idag
 
Vi hade en jättetrevlig kväll och är glada att vi fick komma, men idag är man lite seg, fast annars är det bra, däremot kände jag bara att jag inte orkade jobba idag, då jag skulle ha jobbat ett 4 timmars pass så jag tog ledigt, men jag behövde tvätta istället och senare ska jag träna och handla, så det är ganska skönt att vara ledig och jag är inte helt sysslolös! ;)

Ha en bra dag allihopa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0