Ledig Torsdag!

Undebart är vad det är för jag är ledig efter dagar med massor av  jobb och jag blev ju sjuk förra veckan, men om jag inte hade varit det så skulle det här ha varit första lediga dagen på 11 jobbdar, galet, men det är så det är just nu, jobb, jobb, jobb! ;)
 
Är ledig idag som sagt och sov tills jag vaknade av att posten kom och klockan var 11, oj det var längesen jag sov sålänge i sträck, jag brukar vakna tidigt för att sen somna om.
Men jag behövde väl sömnen antar jag.
 
Just nu sitter jag i soffan och bara slappar, har ätit frukost/lunch och försöker få ork till att städa, sen ska jag försöka få tid över till att åka hem till Linn och hämta min VS påse som har anlänt, jupp jag passade på att göra mig en liten beställning då Linn skulle till NY, wiiie längtar! =)
 
Klockan 14 kommer Nadia hit och ska testa en byxdress som jag ska sälja och förhoppningsvis hinner jag ta en fika med fina Jossan innan jag och Max ska äta middag med hans mormor ikväll.
Fullspäckad ledig dag som vanligt ;)
 
Vi såg förresten en grym film för några dagar sen och jag säger bara SE DEN!
Såååå fin, bra budskap och den var så härlig, vi skrattade verkligen hjärtligt flera gånger!
 
The Intouchables
 
 
Känner ni er trötta och deppiga i det här vädret så vet jag ett bra sätt att muntra upp sig på, kolla in den här videon som jag hittade ;)
 Gillar ni det så gilla, dela och spriid den sååå långt ni bara kan =)
 
 
Nej dags att göra något av denna dagen nu! =)

Kärlek från mig till er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0