Helg update!

Det blev ingen update igår, sorry!
Vi vaknade vid 11 tiden och åt lite frukost sen var det dags att tvätta och då fick jag ett städ ryck och började rensa i alla byrålåder, våra garderober och Max rengjorde hela köksfläkten, sen dammsugade jag och fixade, ja det blev en storstädning kan man säga, så jag kände att det skulle vara skönt att få göra det i lugn och ro och sen få ha lite ledigt så jag kollade med en tjej på jobbet och hon ville jättegärna jobba stängning, så jag tog ledigt.
Först var tanken att jag skulle gå på Åsas Street då men så var det kö och vi behövde laga middag innan jag behövde åka förbi Liljeholmen och uppdatera lite smink som var slut.
 Sen ringde Tommy och då bestämde vi oss för att efter middag och Liljeholmen att äntligen gå och se Paranormal activity 4 i Heron, trots attt vi lovat varandra att aldrig mer gå dit, då vi alltid blivit störda på ett eller annat sätt under bion, ja alltid där, jag undrar varför...men men nu gick vi dit och mycket riktigt satt folk och skrek till varandra mellan raderna och störde men den här gången var det inte vi som sa till och gjorde så att dom blev utslängda av vakterna, haha så det blev en lugn filmstund för en gångs skull men jag är besviken på filmen, det hade räckt att sluta vid 3:an.
När vi kom hem däckade vi i sängen så jag orkade intet blogga tyvärr.
 
Vad gjorde vi i helgen då?
 
I Fredags blev vi bjudna på middag av Max pappa på Söder, det blev några öl, massa mys, prat och jättegod mat men sen var dags att åka hem och sova då jag skulle jobba 7.45-15 på Lördagen och Max skulle ha match.
En perfekt start på helgen!
 
Jag & Älskling

Älskling & svärfar
 
Å det var inte lätt att komma upp kl.6.30 på en Lördagsmorgon kan jag säga men när jag väl var uppe och på jobbet så var jag jättepigg och det var en bra dag, trevliga och glada människor som jobbade och dagen gick snabbt.
 
När jag slutade fick jag ett samtal av älskling som hade stukat foten under matchen, aj då, men tur att fotbollen har 2 veckors uppehåll just nu.
Så jag åkte hem, duschade och vi gjorde oss iordning då vi skulle på Lindas födelsedagsmiddag, men innan det så åkte vi hem till pappa och hämtade ett par kryckor som älskling fick låna så att han kunde följa med trots sin skadade fot.
Det var en jättetrevlig kväll med middag, dricka och massa prat på en restaurang på Söder som heter Babajan. Linda verkade lycklig och nöjd med kvällen.
Men när dom andra skulle dra vidare vid 23.30 tiden åkte vi hem då älskling hade ont och vi kände oss nöjda och jag skulle ju ändå upp och jobba igen på Söndagen.
Men väl hemma var vi sugna på att mysa lite först, så vi kollade på ett avsnitt av favoritserien Sons of Anarchy och vid 2 tror jag att vi somnade. Ooops...
Tog lite bilder men dom blev inte så där jättebra tyvärr men jag bjuder på dom ändå ;)
 
Dom fina kryckorna
Jag & Anna
Red Stripe, mmmm...
Fina Linda
Lindas kille Ozzy till höger med vän
Linda med bror
Världens finaste
Egopic på toan
Kvällens outfit
En glad tjej
 
Vaknade och var ganska pigg på Söndagen trots sen kväll och dagen sprang förbi på jobbet, när jag slutade vid 20.40 så skyndade jag hem till min älskling och hade Söndagsmys, med lite gott och en film och det blev denna:
 
The Amazing Spider man - Jag gillade den och tycker absolut att den är sevärd.
 
 
Idag är det Tisdag och jag ska jobba 12-21 och den här veckan är galen, ja jag jobbar som en tok, så det kommer nog inte hända så mycket mer än så tyvärr, jo jag ska försöka få in lite träning också.
Men ni får ha en grym vecka nu!
Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0