Filmtips & snabb update!

Vi har sett lite film igen, först den här med Johnny Depp, en helt okej film, roliga effekter och bra historia, men den är lagom för en uttråkad kväll ;)
 
Dark Shadows
 
 
Ice Age 4 - Haha jag älskar dom här filmerna, dom är mysiga och den här var lika mysig och rolig som dom andra!
 
 
Annars är det bara jobb, jobb, jobb, som vanligt ;)
Är inne på en långkörare nu, jag kommer jobba ca. 17 dagar i sträck om inte mer.
Så det lär väl inte hända allt för mycket på bloggen tyvärr, men jag hoppas ni mår bra i höstkylan, själv sover jag jättedåligt, missköter träningen och är bara allmänt trött som sagt, men det fixar sig snart, det gör det ju alltid ;)
 
Våra vänner Stockholm Syndrome släppte sin nya singel i Måndags och den är underbar, genialisk helt enkelt och jag personligen tycker att dom har hittat hem och det verkar andra också tycka för det gick riktigt bra för låten på Itunes och det gör säkert fortfarande.
Gå in på Itunes och köp låten Pretty Girls och stötta dessa snyggingar! =)
 
 
Somnade efter jobbet när Max åkte till träningen och jag sov som en stock i 2 timmar, det var så skönt men det ska bli spännande att se om man kan somna nu istället, puh...
Imorn är det jobb 7.30-16.30 och sen ska vi in i studion, låtar ska ju spelas in, wiieee!
Ha en fortsatt bra kväll nu!
 
Bjuder på en annan bra låt, vassegoda!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0