Busy woman!

Ja det är jag det, jag jobbar och när jag inte jobbar så försöker jag få vardagen att gå ihop, så det har inte blivit något bloggande över huvudtaget på lite mer än en vecka, så jag har funderat och funderat, ska jag ta bort bloggen, MEN jag gillar ju att skriva och det är iallafall några som läser, så nej jag tar inte bort den men det kommer kanske vara torka lite då och då när jag har mycket för mig.
Är för övrigt ledig idag och har så mycket att göra så jag har inte ens tid att skriva detta inlägg egentligen så jag tänkte blogga snabbt.
 
Förra veckan bestod av jobb och mys, så det finns inte så mycket att berätta, förutom att GI (min grupp Glorious Inc) var inne i studion och det gick jättebra, det ska bli intressant att få höra resultatet.
Vi ska även in i studion på Fredag så det ska bli kul.
Annars har det varit lugnt, jag och älskling var ute och åt sushi i Söndags, mums säger jag bara!
 
Det blev en varsin gigantisk Bentolåda!
 
sen gick vi på bio och såg:
 
Savages - Bra film med mycket sex och droger, liiiite seg ibland men annars en sevärdfilm.
 
 
En skön välbehövlig Söndag men shit vad trötta vi var på Måndag morgon, ja så trött att jag tog ledigt Tisdag och Onsdag, det är verkligen inget jag har råd med men ibland måste man tänka på sig själv och sin kropp.
 
Eftersom jag skulle vara ledig på Tisdag så åkte jag hem till Katia som hade tjejmys och hade trevligt, med utgång och hela baletten, något jag ångrar lite lätt då jag fortfarande känner mig seg sen i Måndags, men jag hade trevligt och det känns som att det är viktigast.
Här kommer lite bilder från i Måndags:
 
 
Jag&Tina
 
Katia & Malin on the dancefloor!
 
Mousserande som jag inte borde ha druckit
 
Jag & Malin är lite knasiga
 
En sexig bild bara ;)
 
På bussen på väg hem, kom hem 4.30 och det fick jag sota för dagen efter då jag blev sängliggandes hela dagen och eftermiddagen, men det var det värt! Eller ... ;)
 
Ja som sagt min lediga dag igår var inte så rolig och idag är det stress stress stress, men det är en sån period just nu helt enkelt, så nu ska jag försöka hinna storstäda då jag får hem ett gäng vänner hit på Lördag och inte har någon tid över för det innan Lördag, sen ska jag färga håret då jag vid 17.30 tiden ska fotograferas för Sats Magazine och sen ska repa på Fryshuset med Tommy inför nästa veckas gigg.
Imorn är det jobb 9-18 sen ska jag repa med Tommy.
Fredag ska naglarna fixas, sen ska vi in i studion och sen ska jag jobba 16-21.
På Lördag jobbar jag 7.45-16 eller 17 och sen får jag gäster vid 18 och Söndag är jag just nu ledig. Så det är min vecka, en fullspäckad sådan.
 
Men här kommer lite filmer vi har sett på sistone:
 
Dark Tide - Sådär säger jag om den här filmen, det är inget man måste se.
 
 
The Expendables 2 - Gillade den här också som jag gillade 1:an och jag gillar att dom driver med sig själva. Gillar man action och dessa skådespelare ja då är det absolut en film man ska se.
 
 
Nu måste jag sätta igång den här dagen. Ha det bäst sålänge!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Klart du ska fortsätta! Jag vill ju hänga med lite :) Kram

2012-11-04 @ 17:09:25
URL: http://elsadolly.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0