Mysig grillkväll med fina vänner!

Igår var det dags för grillmys hos Jesper, Kim, Maria och Johan, dom bor tillsammans för tillfället tills Maria och Johan får flytta in i deras nya lya i höst.

Jag gav Maria ideen om att det vore trevligt att träffas ett gäng hemma hos dom då vi inte har tillräckligt stort till att bjuda hem så många och dessutom inte möjlighet att grilla lika enkelt som dom och dessutom ville man ju se hur dom bor då jag inte har varit där än och Maria tyckte det var en bra ide så sagt och gjort blev vi ett gäng på ca.17-20 pers som träffades upp hemma hos dom i Huddinge (wow vilket hus) och grillade, åt gott, drack lite, pratade och hade trevligt!

Bjuder på lite bilder från kvällen!








Men vid midnatt kände vi oss nöjda och rörde oss hemåt, så vi skjutsade
(Max var nykter då han fortfarande har en förkylning som sitter i)
först hem Tommy och Olof, sen Fredrik och hans vän, sen åkte vi hem och började kolla på en ny serie som Johan och Maria rekommenderat som heter Homeland och efter första avsnittet nöjda med dagen så däckade vi stenhårt.
Serien verkar bra så den kommer vi absolut att fortsätta kolla på. =)

Idag Tisdag vaknade vid 11-12 tiden, duschade och gjorde oss iordning, sen drog vi iväg till Svenska sushiköket och mumsade i oss sushi, eller jag gjorde och älskling åt Pad Thai, det är verkligen det BÄSTA stället!! Såååå god mat!



När vi var klara åkte vi till Liljeholmens Centrum för att kolla in lite vår och sommarkläder som man behöver nu och sen kolla om vi kunde förlänga våra abonnemang och få en ny mobil och det gick hur ju bra som helst så nu har jag skaffat en fin vit Iphone 4S och hoppas äntligen på att få ha en fungerande telefon, innan har jag inte kunnat maila, min låsknapp har knappt funkat, min skärm har varit seg, min baksida är sprucken då jag har tappat telefonen, så det var liksom dags för en ny bebis nu!



Så lycka är vad jag känner, men jag ska inte börja använda den förens imorn då jag ska jobba ikväll 17-22.30 och sen bli hämtad av älskling och få skjuts till salongen som måste städas, ja jag har inte alls hunnit med det någon av dom här dagarna, så det lär bli en sen kväll men jag är så nöjd med helgen som har varit och solen skiner så man kan liksom inte gnälla. Hoppas ni har haft det bra och får en fortsatt skön kväll! Nu måste jag åka till jobbet! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0