Mysig dag i solen!

Jag jobbade ett riktigt glidarpass idag, 10.30-13.30, sen mötte älskling upp mig vid jobbet och vi gick ner till Rålis och la oss med en varsinn sallad, muffins och mellanöl.
Solen var inte riktigt på våran sida då den låg i moln och klena jag frös lite, men så kom den lite då och då och vi låg väl kvar där iallafall 2 timmar, men sen bestämde vi oss för att promenera till Axelsberg för att hämta våran bil
(som stod där sen i Lördags när vi var på grillfest med några från Max lag och nu kom jag på att jag har glömt berätta om den kvällen eller lägga upp bilder)
promenaden tog 1h och 10min och det blev 6.5km, en riktigt bra och svettig promenad.

Världens finaste älskling i Rålis!



Sallad&mellanöl, MUMS!


Å här kommer lite bilder från kvällen i Lördags!

Felix, Mackan&Max vid bordet ute på gården!



Adam, Gurra&Felix



Christan, Patrik, Sofia&Adam



Wille i mina glajjer! ;)



Niklas (ser lite arg ut men han var jättetrevlig)



Mums, vi grillade oxfile, åt potatissallad, halloumi, baguette&chillibea till, kan det bli bättre!



Borta vid grillen, Eva (otroligt trevlig tjej, värd för kvällen och flickvän till Jidlundh som vi då var hemma hos, älskling (som stod vid grillen som vanligt, blir bäst då) Wille, Adam&Jesper!



Bänken som jag, Christian&Patrik satt på, brakade bara sådär, så vi alla föll i backen, haha det såg nog ganska kul ut!



Och Christian gjorde ett tappert försök att sätta ihop den igen, men det vara bara att ge upp!



Fin bild på Adam&en onykter Max!



Senare på kvällen var det match på tvn, såklart jag var ju med ett gäng fotbolls intresserade och efter det en massa skoj, kvällen var trevlig och det var kul att få träffa några av dom som Max faktiskt hänger med 1 1/2 timme 6 dagar i veckan. Vid 1.30 var vi trötta och begav oss hem, men vi missade våran hållplats med tvärbanan så vi fick åka till Fridhemsplan och åka nattbussen hem, så vid 2.30 var vi hemma och däckade i sängen, haha! =)

Sitter hemma och dricker ett glas vin i detta nu och bara myser, älskling är på träningen.
Imorn jobbar jag 10.30-19 och sen är det Eurovision igen och igår gick mina favoritbidrag vidare!

Detta är en god vän till mig som har varit med och gjort bidraget, Dimitri Stassos, låten fastnar och hon är snygg som få! Me LIKE!



Den här har jag lyssnat på många gånger i hörlurarna när jag har gått på pw till och från jobbet, den har fastnat och jag blir glad av den, me LIKE!


Den här gör mig också glad, den fastnar även den och hon är snygg! Me LIKE!



Haha märker ni mönstret, utländska tjejer, svängiga låtar, mycket ay papi stil, haha!
Jag gillart! =)

Nej nu börjar inlägget bli föööör långt så hörrni ha en underbar kväll och ta hand om er till nästa gång!
Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0