Monella.se

Har upptäckt en ny sida på nätet som säljer jättefina skor och jag har länge kollat in ett par som jag så gärna velat ha men som har tagit slut i storlekarna fram och tillbaka och nu när dom kom tillbaka igen så klickade jag hem ett par, så igår anlände mina nya fina älsklingar, dom är jättefina, sköna och perfekta i storleken. Men nu vill jag ha ett par svarta också! Aldrig nöjd ;)



Jag hade skorna på mig igår och typ alla som gick förbi stirrade på mig och mina skor, sen var det en turist som kom fram och frågade vart jag hade köpt dom och jag fick skriva ner adressen, så tydligen hade jag inte fel, dom är populära! =)
Endast 549kr på Monella
Så gå in och beställ ett eget par vettja, eller några andra fina skor, dom har en del och mer och mer kommer in! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0