Lördagsmys i sängen!

Ligger i sängen och har precis kollat färdigt på My week with Marilyn, min älskling ligger brevid och sover.
Jag vaknade tidigare så jag passade på att kolla på något som han inte vill se.
Och den var mysig tycker jag.
En regnig förmiddag som denna i sängen så var den perfekt!
Länge sen man kunde vakna upp i lugn och ro och ligga kvar och bara mysa med en film i sängen! =)

My week with Marilyn



Igår hade vi Fredagsmys i vanlig ordning och vi lyxade till det med Bakad potatis, skagenröra, kallrökt lax, sallad och drack rosecider till
(en ny livsfarlig cider med smak av rose, väldigt lättdrucken och med 6% alkohol i!)




Det var en riktigt mumsig middag och billig var den, kom vi fram till.
Och till det kollade vi på hockeyn
(ja mot min vilja, men har man något val just nu under detta VM?)
men sen kollade vi på Catwoman som gick på 3:an, haha gud vilken larvig film, och åt chips till
(vi testade en ny smak som heter Varma mackor och den var riktigt god!)
och även choklad
(också där en ny smak, Jordgubb, en riktigt fräsch och somrig smak, rekommenderar alla tre nya smakerna starkt)
ja det blev en provsmakningskväll helt enkelt!



Vid 12 tiden somnade vi båda som stockar och jag vaknade upp vid 10 idag, efter att ha vaknat upp ett antal gånger redan under natten
(ja jag vet inte vad det var med mig inatt, jag sov väldigt oroligt.)

Nu tänkte jag börja röra mig upp ur sängen och göra en god frukost/lunch till mig och min älskling, jag är vrålhungrig och känner jag min man rätt så kommer han också vara det när han vaknar.
Sen ska jag ta mig en dusch och göra mig iordning för jobb 15.30-22.30, japp det blir stängning ikväll, jag skulle egentligen ha jobbat 11-20 men jag behövde en sovmorgon tillsammans med min fina då han för en gångs skull har match imorn och är ledig idag så jag bytte runt lite.
Tänkte också försöka möta upp syster idag med lilla prinsessan om jag hinner, men vi får se!
Just nu känner jag bara, INGEN STRESS!
Ha en underbar helg nu alla fina läsare!
Kärlek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0