Hemma&vilar nacken..IGEN =(

Ja som sagt efter incidenten där gubben puttade mig när jag var ute på min PW i helgen så har jag mått sämre i nacken och igår jobbade jag bara 17-20 (istället för 17-22.30) då det hade blivit en miss i schemat och vi var 3 st som stängde (det behövs verkligen inte) så jag fick gå hem när allt som behövde göras var klart. Så det funkade bra för nacken då!
Älskling kom och hämtade mig och vi åkte till salongen för den vanliga städningen som jag gör en gång i veckan hos min nageltjej och vän Camilla.
Det tar mig typ 45minuter att städa och nacken klarar det bra, ÄN SÅLÄNGE!
När jag var klar åkte vi hem och jag lekte lite med nya telefonen sen kollade vi på 2 avsnitt av Homeland
(shit vilken spännande serie, nu är vi fast igen, haha!)
innan vi somnade gott.

Idag när jag vaknade kände jag att nacken kändes sämre IGEN
(kan vara städningen, kan vara jobbet, jag har ingen aning)
och eftersom jag hade ett 11-20 pass på schemat så ringde jag min chef och sa att det kommer inte gå, men vi sa att jag skulle komma in tills hon hittade någon som kunde lösa av mig och som tur är så hittade hon någon som kunde jobba 11-16, så nu är det bara andra halvan kvar men i västa fall får jag jobba 16-20, ja 4 timmar är ju mycket bättre än 9timmar.

Sitter på balkongen i bikini och äter frukost/lunch och njuter av värmen i detta nu, ja bara för att man är hemma för nacken så måste man inte ligga i sängen, jag kan sitta på en stol på ballen i solen och ta det lugnt, bara jag reser på mig lite då och då och gör min övning som jag har fått av sjukgymnasten =)

Ska ju till sjukgymnasten imorn så får vi se vad hon säger om det hela, om vi måste börja om igen eller ja det kanske är kört nu, nej såklart det inte är, vi får se vad hon säger! Imorn ska också leverfläckarna bort, ÄNTLIGEN!!! =)

Men gud vilket underbart väder vi har, det är 16 grader ute nu och jag är alldeles varm, nu känns inte sommaren alls långt bort! =) ME LIKE!
Och nu är det dessutom bara 47 dagar kvar tills vi åker på semester till Teneriffa tillsammans med Tommy och Olof! CRAZY!!!

Puss på er


Ha en bra dag nu!
Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0