Helvetesresa!

Jag var i Budapest i Fredags till Lördags med några vänner och vädret var underbart, med solen som stekte, ca.30 grader. Vi drack vin, pratade och hade trevligt, men senare på kvällen avslutades det mysiga med tjafs och tråkigheter, så en av vännerna kommer jag nog aldrig mer prata med OM inte den personen ber om ursäkt! BIG TIME!
Jag har nämligen tagit ganska mycket skit ganska länge nu, utan att säga något om det
(jag har struntat i det då jag har känt att det är så den personen är, det är inget jag behöver bry mig om, men nu rann bägaren över)
Och som vanligt målar jag inte ut någon här på bloggen eller på facebook, utan den personen vet själv vem den är, men jag vill bara lätta det från mitt hjärta innan jag släpper det och det är inte intressant vem denne är iallafall.

Så resan slutade tråkigt tyvärr och dessutom hade jag en lång jobbig resa framför mig hem, först en 2timmars bilresa till flygplatsen som startade kl.3 på natten, sen en 2 1/2 timmes flygresa resa till London för att sen byta till en flygresa på ca.2timmar till Västerås och sen därifån åka flygbuss hem till Stockholm på ca.80min.
Så jag åkte alltså hemifrån på Fredagen kl.7 och kom hem igen vid ca. 18.30 på Lördagen UTAN sömn, så när jag väl kom hem, efter att ha tagit ett snabbstopp på Scandic Grand Central där jag drack ett glas rose och umgicks med fina tjejer (barndoms/nuvarande vänner) så åkte jag hem och tog en dusch, hoppade in i Zipperallen åt en fet kebabtallrik och sen skulle jag bara vila medans älskling kollade på hockeyn men somnade som en stock hela natten och vaknade idag vid 10.30.

Ganska slut kan man säga, dessutom har jag haft huvudvärk och ont i nacken sen i Fredags natt och det förföljer mig fortfarande.
Så jag ligger hemma i sängen och bara slappar nu medans älskling är på sin andra sittning och ska bli klar med sin tatuering idag äntligen!
Jag ska slappa en stund till, sen måste jag åka och städa i salongen och slutligen tvätta.

Imorn börjar en galen period med jobb, jag kommer jobba 6dagar i rad i 3 veckor i sträck och sen antagligen fortsätta med det ända fram tills semestern som börjar den 19Juni, så jag kommer bara jobba, jobba och jobba.
Ska däremot försöka få in träning på gymmet och gå till och från jobbet varje dag nu då jag har valt att skippa busskort eftersom jag knappt använder det.
Så nu kommer jag inte ha något val längre, det är bara att gå.
Jag skulle helst vilja skaffa mig en billig cykel, så jag letar och letar, å så får vi se om jag hittar mig någon!
Tips är välkomna!! =)

Ha en underbar Söndag nu!

Lite bilder från helgen! =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0