Härlig känsla!

Idag fick jag ett lyckorus när jag satt på jobbet, jag kände en härlig känsla. JAG ÄR LYCKLIG!

Jag har världens finaste pojkvän
(för mig är han det, han är den bästa)

vi har en fin lägenhet tillsammans som ligger bra och centralt,
vi båda håller på med det vi vill
(jag med musiken och han med fotbollen)
jag trivs bra på mitt jobb
(visst jag vill inte sitta i kassan för resten av mitt liv, men just nu trivs jag bra där faktiskt)
okej jag har wiphlash som ibland får mig att vilja ge upp
(men jag måste inse att det är så det kommer att vara, jag får helt enkelt rehaba livet ut om det är så det måste bli)
jag kanske känner att mitt mål om en nagelutbildning är långt borta just nu
(men nästa år kommer saker och ting bli bättre och då är det jag om ska ta min utbildning, det har jag bestämt)

Jag har tagit bort dålig energi ur mitt liv och bara tagit in en massa bra energi!
(Tack och lov, det tog ett tag och det var svåra beslut att ta, men dom togs och det är en befrielse, jag kan äntligen sova)

Jag kan fortsätta länge till, listan är lång, men det ska jag inte, utan summa sumarum så känner jag mig lycklig och det var längesen jag gjorde det på så många plan, ja visst det kanske bara är för att solen skiner, men what ever, jag känner mig lycklig!!! =)

Idag var jag ute på min vanliga lunchprommis men jag tog en ny väg längs med vattnet. Och det var såååå vackert, jag fick för mig att ta lite kort runt omring mig!
Sen har jag bara fixat dom i Camera+ (en app i Ajphånen)

Jag kanske har en oanad talang, eller vad säger ni? ;)

















Nej nu måste jag försöka sova, nacken och huvudet har plågat mig hela kvällen, får hoppas det försvinner imorn, man har ju ett antal långa jobbpass framför sig ;)

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0