Har haft en ledig dag, ja jag behövde unna...

img_5265 (MMS)

Har haft en ledig dag, ja jag behövde unna mig det kände jag! Så jag gick upp vid 10 och gjorde mig iordning för att åka till Camilla och fixa naglarna, bild kommer sen! Sen kollade jag med Katia om hon var hemma och sugen på en date och det var hon så vi träffades upp vid henne och satte oss i solen och tog en kaffe och pratade och tog igen lite förlorad tid! Fanns massor att prata om som alltid! Mys! Sen hämtade vi Katias dotter på dagis och gick hem till Katia en stund innan jag var tvungen att åka, tack för idag fina du! Just i detta nu är jag på väg till sjukgymnasten! Sen ska jag hem och bara slappa på soffan med min älskling, jag är helt slut! Men det är bara att ta sig dit, kroppen behöver det! Har promenerat i massor idag och måste promenera hem från Fridhemsplan då jag har bestämt mig för att inte skaffa busskort den här månaden eftersom det är så fint väder ute och man nu kan gå typ överallt! Dessutom får man ju jobba lite på det fläsket som är kvar och som jag vill ha bort innan semestern som är om lite mer än en månad! ;) LÄNGTAR! Ha en fortsätt bra dag! Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0