Fina vårnaglar!

Solen har varit framme idag igen, (fast det avslutades med regn och det är helt okej tycker jag, ja men det behövs ju för annars torkar naturen ut!)

Men nu var det inte det jag skulle skriva utan solen värmer om dagarna, vårkänslorna spirar, folk (läs JAG) blir på toppenhumör och då vill man kanske piffa till sig litegrann och jag som gillar fina händer med fina naglar fixar mina naglar och det gör jag hos Camilla på Nagelhuset, så jag tycker ni också ska göra det, ja om ni nu vill få fina vårnaglar.
Det är en bra prislista, ni får en trevlig stund med grymma Camilla (ena dagen är inte den andra sig lik) och det ligger nära och bra från stan (Sandsborg)
Ja jag kan bara komma positiva saker om denna salong, så vill ni boka en tid hos grymma Camilla, kontakta mig här på bloggen (kommentarsfältet) så får ni kontaktinfo direkt.

Här kommer lite bilder på mina fina naglar som Camilla har gjort!















Fina va? Den här sista bilden är alltså dagens naglar!

Nu måste vi sova här! Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0