ESC 2013!

Shit vi vann, HELT SJUKT! Allså sååå rätt och så jävla kul, men förvånande att äntligen RÄTT LÅT vann, för det är ju inget som brukar hända, men som sagt sååååå bra!
Looren var klockren och helt felfri och levererade ett PERFEKT nummer.

Vi kollade på Eurovision hemma hos Fredrik (Max bror) och det var jag, Max, Tommy, Olof, Adam, Sofia
(en kille från Max lag&hans söta flickvän)
Fredrik och lille Lennox
(Max&Fredriks systerbarn)
Vi började kvällen med att samlas i Humlan där vi drack och åt lite
(jag åt sushi, MUMS!)
sen gick vi hem till Fredrik där vi kollade på ESC och hade trevligt!
Sen gick alla förutom Fredrik ut till Star gayklubb
(haha bästa stället om man vill ha kul, men igår var det dock bara stolpskott som bara ville tjafsa, så tyvärr hamnade jag i en catfight med en kille och Tommy nästan med en brud, sen tjafsades det lite hit och dit, men över lag så hade vi skitkul, SOM VANLIGT!)
När vi skulle hem var det ljust och solen tittade fram, ångest! Men väl hemma somnade vi som stockar och vaknade vid 11, solen sken fortfarande och vi tog oss upp för att sola.
Sagt och gjort så låg vi nere vid vattnet nedanför Lilla Essingen och stekte
(så hårt så att Max brände sig och jag på näsan, haha!)
hela dagen och min fina Melissa och Chanel
(Melissas dvärgpinscher)
kom förbi och hälsade på! MYS!
Nu sitter vi här i soffan, jag har varit iväg och städat i salongen och nu ska vi sussa.
Har haft en alldeles lagom helg och hoppas nu på en massa sol och fint väder i veckan, jag ska jobba hela veckan lång men slutar tidigt om dagarna och ska passa på att sola isåfall om möjligheten finns! Nu är det dags att bli brun och ladda inför semestern som är om 22 DAGAR! Whoop whoop!

Bjuder på lite bilder och önskar er en grym vecka!
Natti natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0