Drömmer!

Sitter och drömmer mig bort, då jag länge har funderat på att bli nagelteknolog, men sen har jag även varit intresserad av att bli hudterapeut MEN det är ganska mycket som ingår där som jag inte skulle klara av att göra, som tex, pedikyr, klämma finnar och hålla på, haha det är verkligen inget för mig så jag håller mig nog till Nagelteknolog, MEN jag ska däremot ta små kurser som man kan ta i tex. frans&brynfärgning, håltagning, vaxning, spraytan, ögonfransförlångning, ja det finns massor av sånt som man kan tänkas ha i en salong och när jag väl är klar med nagelutbildningen så tänkte jag ta dom här en efter en för att sen i slutändan kunna öppna eget. Tänkte först starta en verksamhet hemifrån, sen föhoppningsvis kunna hyra in mig hos någon (kanske hos min vän Camilla) för att sen tillslut kunna öppna eget. Hihi jag smider mina planer men vill inte avslöja dom här för då kanske någon tar min ide och hinner före.
Men jag måste dessutom testa mig fram då jag tror att detta inte kommer funka att jobba heltid med för min nacke, men eftersom målet är att fortsätta gå hos min sjukgymnast och få det att bli bättre så drömmer jag om att det ska funka. =)

Jag vill göra den här kursen så fort ekonomin tillåter, annars kommer jag ta ett lån nästa år, för jag vill göra detta NUUUUU!!!!! Men jag kämpar på så får vi se, har ju tänkt att jag ska ha en 30 års fest i Januari nästa år då jag fyller 30 i December, så då får jag helt enkelt önska mig sponsring till utbildningen, det är ju alltid en bra början ;)

Har hittat en skola som tilltalar mig och känns mest passande för mig, gå in och kolla vettja!
SNS Solna Nagelskola






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0