Nu är dom borta!

Japp nu är leverfläckarna borta, den på ryggen som jag nyligen blev orolig för den klipptes bort och den som jag har haft länge på benet skars ut, haha låter mysigt va!
Det kommer ju att bli ett ärr på låret tyvärr men hellre det än en svart fläck som dessutom kan vara farlig, men det får vi ju snart veta. Så under tiden får ni hålla tummarna för att det inte är så.

5 stygn blev det på låret, så som sagt det kommer att synas, men nu är dom båda borta och det är sååå skönt! =)

Efter läkarbesöket så var det dags för mitt veckobesök hos sjukgymnasten och jag berättade om incidenten som hände i Lördags och hon blev arg och förvånad över folks beteende, men sa att tyvärr kan man ju inte göra så mycket mer än att fortsätta jobba på att få det bättre och under tiden kommer det att göra ont och den konstanta smärtan som är nu kommer förhoppningsvis bli bättre snart.
Hon rådde mig även att röra på mig mycket och inte agera stel för att det gör ont eller att ligga still för mycket, vilket jag trodde, ja jag trodde att man skulle vila och göra så lite som möjligt när allt man gör gör ont, men hon sa det att självklart ska man vara försiktig när man har ont men håller man igång mycket så blir ju allt rörligare och mjukare och tänker man efter så låter ju det ganska självklart, så jag får helt enkelt göra det så gott jag kan och äta värktabletter när jag jobbar och göra mina övningar som jag ska och sen är det bara att ha tålamod och ni kommer kanske få fortsätta höra mitt gnäll här på bloggen, men det är ju helt valfritt att läsa den så det bestämmer ni själva om ni orkar med! ;)

Nej nu måste jag försöka sova!
Natti natti!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0