X factor audition 2012!

Ja då vet ni nu vad det är jag har varit hemlig om några gånger här i bloggen, ja jag har ju tjatat om träningen som jag ändå inte har lyckats med, haha eller jo i början av året gick det ju skitbra, -4,5kg men dom har jag nog gått upp igen, jag vågar inte kolla faktiskt, men nu är det dags att ta tag i det igen, ja iallafall försöka! Jag mår ju så mycket bättre när jag går ner och får bra kondis. Men jag säger inget mer för då gör jag bara mig själv besviken!

Ja som sagt igår var det alltså X factor audition för Glorious Inc och det började ju bra, dom ville intervjua oss som söker som grupp i Nyhetsmorgon Söndag live, SJÄLVKLART ställer vi upp på det! Och så här såg det ut!


Det var svinkallt därav mitt dansande och hoppande hela tiden! ;)


Vi kom dit vid 7 på morgonen, pappa hämtade mig hemma, sen fick vi stå i kön i ca.5,5h, usch för det säger jag bara, det var sista gången för min del! Har ju köat en del till Idol tidigare ;)

När vi väl kom in var det dags för inskrivning och ytterligare väntan, men sen var vi inne och vad som hände och hur gick det gick kan jag tyvärr inte säga, då vi har tystnadsplikt om allt angående X factor vare sig man gått vidare eller inte tills dom sänder i höst, så därifrån får ni bara vänta och hålla ut.

10timmars väntan gjorde en ganska mör så när jag kom hem vid 19.30 var jag helt slut och hade ont överallt, så jag orkade inte laga mat så jag köpte mig en kebabtallrik och landade, sen tog jag en dusch och gick och la mig, älskling kom hem från träningen vid 21.30 och vi hann pussas lite innan jag somnade som en stock.

Det var en lång men trevlig dag, vi träffade lite bekanta men också nya människor och det är alltid lika kul. Och jag måste säga att X factor var väldigt uppstyrt och jag tycker nog att det är bättre än Idol och blir det som dom har tänkt sig så blir det riktigt bra, sen kan jag faktiskt avslöja att jag har hört MÅNGA bra röster som tagit sig vidare, men det ska bli spännande att se om dom har IT som man också måste ha! Det får jag se tillsammans med er på tv i höst ;)


Måste ge en STOR eloge till min fina pappa, Tommys mamma Annette, hennes sambo Allan och Tommys pojkvän Olof som stod med oss från början till slut eller nja pappa stog med oss in i det sista då resten var tvungna att börja med Tommy och Olofs flyttfix, men som sagt TACK för erat stöd, det betyder otroligt mycket!


Blev inte sååå mycket bilder, då händerna var frusna och jag sen var koncentrerad men jag bjuder på det jag har sen får ni ha en bra dag, för nu ska jag göra mig iordning för jobb 14-22.30 och idag är det äntligen kassan som gäller! =)

 

Lilla pappsen i kön!


Sebbe (en bekant) var dj och spelade sköna låtar så vi kunde dansa oss varma!

 

Jag&Tommy (Glorious Inc) lite smått frusna men glada!


Ha en fortsatt bra dag! =)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0