Våren är här på riktigt idag!

Ja idag visar sig verkligen våren på RIKTIGT, det är 14 grader i detta nu och klockan är 18.22, UNDERBART!!! Tyvärr har jag jobbat 11-16 så jag har inte varit ute så mycket i fina vädret, men jag blir glad bara av att titta ut när jag sitter i kassan och se solen skina och veta att det är behagligt ute. Nu får vi se hur länge detta håller i sig helt enkelt. Den måste vara här för att stanna nu, please please!!! =)

Bytte bort halva mitt pass idag för jag är helt slut, ja idag har jag jobbat 9 dagar på rad och jag har haft en massa 11-20 och 12-21 pass, så nacken har börjat säga stopp och jag känner att bristen av sömn på nätterna och all träning gör att jag känner mig som en zombie, MEN jag MÅSTE jobba, jag MÅSTE träna och jag KAN INTE sova, så jag kan inte göra någonting åt det mer än att ta ledigt när jag känner att jag inte orkar mer och igår kände jag det så jag försökte få bort hela passet, men lyckades bara få bort halva, men det var bättre än ingenting.

Så idag när jag slutade, handlade jag lite snabbt
(shit vad mycket man handlar och ofta när man jobbar i en matvarubutik, haha! Man tycks behöva något hela tiden)
Sen åkte jag hem till älskling som var hemma och laddade inför träningen och nu har älskling åkt, jag har lagat mat (korvgryta) och ska snart bege mig iväg och hämta Richard då vi ska på Zumba kl.19.45.

Det ska bli skönt att få skaka lite på höfterna och röra på sig, men sen ska jag hem och slappa på soffan med älskling för imorn är jag LEDIG!!!! Skööööönt!!! Ska klippa luggen hos Max snygga bror Fredrik sen ska jag till Camilla och fixa naglarna
(dom håller inte så bra när man jobbar i kassa och deli, jag tvättar ju händerna hela tiden och knappar på kassan, så det är ju inte så konstigt)
sen ska jag tvätta och kanske åka till Ikea med Tommy om vi får tiden att gå ihop, ja det är min lediga dag det, ingen rast ingen ro!!! ;)

Idag visade vågen hemma på 72kg igen, alltså jag blir knäpp på den, men aja sålänge det fortsätter så så får den stanna ;)

Ha en fortsatt bra kväll!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0