Skönt morgonpass!

Försökte MMS blogga förut men det funkade inte, jag är så trött på min Iphone men jag får ju aldrig arslet ur vagnen att lämna in den på lagning så jag ska inte klaga egentligen.

Har sovit dåligt inatt också, ja jag är inne i en sån period igen och det är värdelöst verkligen men det blir väl bättre snart. Men iallafall iom att jag sover dåligt så är jag ju redan vaken när älsklings klocka ringer vid 7 tiden så när han går upp och gör sig iording ligger jag kvar och tittar på min vackra pojkvän och sen när han har gått så kan inte jag somna om, haha det här är ett mönster som händer ganska ofta, men ibland somnar jag om och kan sova tills min klocka ringer eller om jag är ledig sover jag lite längre.

Idag gick det verkligen inte så jag tog mig upp tillslut och gick på ett Aerobics pass med Rickard kl.10 på Sats Odenplan TROTS att jag fick veta det 30min innan jag behövde åka och precis hade bestämt mig för att försöka somna om. (Ni som KÄNNER mig vet att det är inget som händer ofta, jag behöver minst en timme på mig att göra mig iordning. Så jag känner mig jätteduktig faktiskt. =)
Det var otroligt skönt MEN Aerobics är inte min grej och instruktören lät lite som Josefine Crawford på crack, haha inte för att jag vet hur det låter men jag kan föreställa mig, alltså väldigt gällt och hysteriskt. Men det var ett bra kondispass, så vill man förbättra konditionen så rekommenderar jag Aerobics.

Efter träningen åt vi en snabblunch innan Rickard var tvungen att stressa hem till tvätten och jag bara ville hem för att ta en dusch.
Åt en fisksoppa och drack en Vitamin Well Reload. Fick en fralla till men den struntade jag såklart i.
Det går bra att slopa kolhydraterna, alltså nu har inte jag tagit bort ALLA kolhydrater, för det känns som att det finns i det mesta man äter i dagens läge och jag kör ju inte stenhårt på det, utan jag äter bara inte bröd (kan äta hårt med mindre kolhydrater) pasta, ris, potatis m.m. Ja ni fattar!
Det går som sagt bra och jag känner skillnad på en gång, vågen visade även igår 73kg och det blev bara en 40minuters promenad och inge mer träning än så då jag jobbade 11-20.

Idag visade vågen på 74kg när jag hade alla kläder på, så jag vet inte om det fortfarande är 73 eller typ 73,5. Jag känner faktiskt ingen stress över det då jag oftast brukar gå upp 1-2kg precis när jag börjar träna för att sen går neråt igen, varför det är så har jag ingen aning om, men det kan kanske ha att göra med alla mellanmål och så som man äter helt plötsligt??? =) Alltså 6gg om dagen istället för 3 ibland bara 2 ;)

Ligger i sängen igen och skriver detta, ja jag tänkte faktiskt ta mig en liten nap då jag ska jobba 16.45-21.30 ikväll och imorn har PLANERAT (vet inte om jag klarar det än) att gå upp vid 5.15 och gå på ett BP (Bodypump) pass som börjar 6.45 för min fina Maria, men det beror helt på hur natten ter sig ;)
Fortsättning följer...

Hoppas ni får en underbar Torsdag nu och imorn är det dags för helg IGEN!
Har ni inte varit ute i solen idag än så ta er ut, det är såååå skönt och uppfriskande och jag tänkte ta en promenad till jobbet sen! =)

Det här är mitt mål nu ;) Haha nej fy fan så här kan man inte se ut, usch!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0