Uppdatering!

Ja sorry för dåligt bloggande men jag har jobbat i massor och när jag kommit hem har jag velat vara social mot min fina pojkvän innan det har varit dags för att sova. Jag har iallafall mmsbloggat lite för att ni ska hänga med ;)

Ja och jag skulle ju lägga upp min vikt varje dag MEN jag har inte haft någon ork att träna eller äta rätt för jag kan fortfarande inte sova om nätterna och det är inte jobbiga mardrömmar som stör längre utan jag vaknar titt som tätt och ligger och vrider och vänder på mig för att sen somna om men efter ett tag vakna igen, så när klockan har ringt vid 5.40 har jag inte klarat av att gå upp för att träna och jag har också känt att det inte kommer bli någon bra träning om jag inte sovit ordentligt, men men jag antar att det är mycket som snurrar runt i huvudet just nu
(för det är som sagt inte bara DU som mår dåligt just nu, eller mår dåligt av att du mår dåligt, jag som inte kan annat än att bry mig, tänker på dig typ hela tiden men jag får inte ge dig mitt stöd så hur ska man göra då? Och jag har kanske egna problem att ta itu med)
och sen har jag ju faktiskt fått ganska dåliga pass på jobbet om jag ska vara ärlig, ja jag slutar vid 20-21 tiden nästa varje dag och då orkar inte jag träna för jag är helt slut. Ja nacken är just nu knas, jag får äta smärtstillande och sitter med värk i kassan hela tiden, men jag MÅSTE ha in pengar så förlåt för allt gnäll från min sida, men det är så det är nu, däremot ska jag ta tag i att ringa sjukgymnasten imorn och hoppas på att få en tid redan på Fredag då jag äntligen har tid att gå för att jag bara jobbar 16-20 eller ännu bättre kanske får helt ledigt, jag väntar på svar om det av en kollega, hoppas hoppas, hoppas, det skulle vara så skönt och behövligt att få vara ledig Fredag, Lördag, Söndag och Måndag, för nästa vecka jobbar jag en dag 12-21 och fyra dagar 11-20, mardrömspass för min nacke, MEN MEN det är pengar!!! =)

Ja förutom jobb så har jag och Tommy varit på en snabbtripp till Göteborg och vad vi gjorde där kan jag inte avslöja än, men det blir ni kanske varse om någon dag ;) Det var riktigt mysigt och jag bara måste ta med mig min älskling dit en helg och bara mysa, för är det en stad jag skulle kunna flytta till så är det helt klart GTB.

Vågen visar fortfarande 72kg som tur är, men det har nog mest med den dåliga sömnen och sämre matlust att göra, men snart måste jag ta tag i träningen igen, för jag hade precis börjat bli nöjd med hur iallafall mina armar såg ut! Och jag vill inte börja om från början igen, dessutom har magen börjat knasa igen så jag MÅSTE träna. Men allt löser sig nog snart, jag ska bara rensa bort all dålig energi som är runt omkring mig just nu helt enkelt.

Nu ska jag försöka sova och bättre bloggande ska det bli för er få som faktiskt läser! ;)

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0