Träningen avklarad!

Ja jag klarade det även idag, TROTS att jag har sovit dåligt och jag vet inte vad felet är, men jag har svårt att somna och sen vaknar jag upp mitt i natten och kan inte somna om igen, men inatt kan jag inte minnas någon mardröm iallafall, men det hade jag igår. ORKA!!!

Klockan ringde 5.40 imorse och jag kände nej det här går inte, ställde om klockan och avbokade passet, men 5 sekunder senare kände jag -Nej skärp dig, upp och träna med dig! Så jag bokade passet igen (tur att det inte var någon kö) och idag blev det 45minuters Bodypump i Alvik, nära och bra.
Det var ett bra pass, men idag var jag trött, trots det ökade jag på ben och rygg, så det kändes bra =)

Nu äter jag lite frukost och tänkte faktiskt gå och lägga mig en stund, jag kör ett 12-21 pass idag som jag även gjorde igår (tog ett extrapass) och det gick bra, men det var lite folk så det var segt, trots det gick dagen ändå ganska snabbt. Nacken gör sig påmind och jag verkar aldrig komma iväg till en sjukgymnast eftersom jag har fullt upp men jag ska försöka ta tag i det så fort som möjligt! Det är ju egentligen viktigare än allt, men jag måste verkligen jobba ihjäl mig just nu, då jag ligger efter lite grann eftersom jag har varit sjukskriven efter lilla krocken, ledig mellan gamla och nya jobbet och jag vill inte behöva börja planera varenda liten krona jag gör av med igen, för man vill ju kunna leva också.
Men det kommer, jag ska boka en tid, SNART!!!

Vägde mig hemma igår och vågen stod på 73kg, men jag litar inte ett dugg på våran IKEA våg för 39kr (haha jag behövde en våg lite snabbt förut och ikeavågen fanns till hands och var som sagt billig) för när den visar 73kg hemma så visar den 72kg på gymet, så idag när jag vaknade tänkte jag väga mig när jag kom till gymet, men på Sats Alvik hade dom ingen våg så jag vägde mig nu när jag kom hem, med träningskläder på och en banan och proteinshake i magen, 75KG visade den, alltså orka, är det musklerna som byggts under passet ;) eller vad är grejen, nej våran våg litar jag inte ett dugg på, så jag får väga mig imorn istället! (på ett annat Sats)

Har ni tränat idag eller ska ni? Isåfall vad? Ja berätta gärna, det vore trevligt att få lite livstecken från er läsare och lite pepp och känna att ni är med er, för ca 15 läsare varje dag har jag ju, vilka är ni och tränar ni? =)

Hoppas ni får en underbar dag iallafall, trots snön som faller och lite vinterkyla igen!
Snart så är det vår!
Kärlek <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0