Snygging! Haha! Är på Wella studion just n...

img_2416 (MMS)

Snygging! Haha! Är på Wella studion just nu på Riddargatan och får håret färgat inför en hårvisning imorn! Fredrik och Mattias ska ha håruppsättningskurs för elever och både jag och Max ska vara modeller! Kul kul! Kl.6.30 ska jag vara här så jag kommer vara helt slut imorn men direkt när jag är klar idag ska jag hem, laga middag och sen SOVA! (Ja självklart blogga innan) Att jag inte kan sova om nätterna tar kål på mig, jag orkar inte träna, jag har ingen matlust och jag är bara trött, grinig och så känslig! :( Det gör inte saken bättre att människor runt omkring mig tar en massa energi ur mig, men men har man inte slagits ner förut så ska man väl inte göra det den här gången heller! ;) Vill bara ha ett positivt besked nu som jag väntar på så man kan få fokusera på det sen! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0