Slutkörd!

Jag är verkligen HELT SLUTKÖRD, ja jag har ju inte tränat så regelbundet den senaste tiden så man är lite ur form igen, MEN idag har jag promenerat i 40min i rask takt och sen körde jag 55min Bodypump och 45min Sh´bam, GAAAHH!!!
Jag kommer knappt upp ur soffan redan nu och imorn tror jag att det kan vara svårt att komma upp ur sängen, haha men det känns underbart och jag är glad att jag valde att träna för Maria, min fina lilla Maria, när jag ser henne stå däruppe och instruera så bara myser jag, för hon är så otroligt duktig på det hon gör och har en energi som man skulle kunna döda för, hon körde ju liksom också dubbel eftersom hon instruerar klasserna och har dessutom tagit ut sig mer med både vikter och steg än mig men ändå har hon all världens energi. Och jag orkade knappt Sh´bamen eftersom jag var helt förstörd efter Pumpen, haha! Men men det kommer väl! Mys var det iallafall att få träffa min fina eftersom vi typ ALDRIG får ihop en dejt, men snaaaart så! =)

När jag var klar hämtade jag älskling i Enskede då han hade fotbollsträning och vi åkte hem och gjorde hamburgare och jag gjorde mina utan bröd men med andra mumsigheter (fast nyttiga) istället och det blev jättegott ändå! =) Så nu är vi mätta och belåtna och jag ska hoppa in i duschen och sen däcka i sängen, för nu är jag helt SLUT som människa ;)

Imorn är det dags för jobb 12-21 och det ska bli kul och se hur det går då jag har nya fina naglar igen som Camilla fixade idag, ja nu är jag hel igen! =) Och väldigt rädd om dom! ;)


Det blev fina rosa tippar då våren är på ingång och det passar perfekt just nu!

Bjuder på en låt från en grupp som jag bara älskar och den här låten är bara så jävla grym! Vassegoda! =) Typ min favorit just nu!

2NEI - I am the best



Godnatt&Sovgott!
Kärlek till er från mig! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0