Nu kör vi!

Ja då är det Måndagen den 12/3-2012 och jag väger 74kg och ska idag minska/ta bort dom flesta kolhydraterna och börja träna varje dag. Jag vägde för några veckor sen 70,5 kg och var på väg ner till min målvikt MEN så kom jag in i en svacka som gjorde att det sket sig totalt då vågen visar 74kg idag (på morgonen och 76kg på kvällen.) Så nu är det skärpning som gäller. Jag tänkte väga mig varje dag och dela med mig hur det går här på bloggen för det tror jag kan hjälpa mig att bli sporrad så varje dag kommer jag också lägga upp vad jag har ätit och tränat. Och har ni tips och råd och en massa pepp att dela med er av så varsågoda feel free, jag behöver all hjälp jag kan få!

Ska iväg och ÄNTLIGEN fixa mina naglar hos bästa Camilla, så nu måste jag hoppa in i duschen, men jag skriver lite senare igen, jag är ju LEDIG idag! Skönt!
Ha en underbar dag i det härliga vårvädret idag!
8 grader kl.10 är inte illa pinkat, på väg upp till 10, wiiiie....LOVE IT!!! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0