Mysig Fredag!

Igår jobbade jag 7.30-15.00 och det gick bra, sen kom älskling till butiken och vi handlade lite inför helgen innan vi åkte hem och slappade en stund.
Sen var det dags för träning i Enskede för älskling och rep på Fryshuset för mig och Tommy, repet gick bra och Tommys mamma och sambo kom förbi och det blev ett väldigt flamsigt men som sagt, lyckat rep! =)




Det var en grymt skön och bra dansal, jag rekommenderar er att hyra där om ni behöver ha en någongång! Bra ljudanläggning också!


Jag&Tommy (Glorious Inc)

När vi var klara åkte vi till Chilli i Sickla då jag behövde köpa 2 termosar, som jag visste var billiga där och som nu var till halva priset så dom var ju typ gratis, Tommy hittade sig en klocka till nya lägenheten, men sen fick det räcka.

Sen åkte vi och hämtade älskling och skjutsade in Tommy till stan, väl hemma värmde vi på Gulaschsoppa med creme fraiche och stekte mackor i smör som vi sen la lax, citron, salt, peppar och majonnäs på, MUMS säger jag bara!!!
(Inspirerades av Josefine, då hon bjöd på såna mackor när vi var hemma hos Jeanette för några veckor sen, enkelt men såååå gott!)


Självklart drack vi en varsinn iskall Red Stripe till också!
(Det är en öl från Jamaica som jag drack för första gången hemma hos Maria och blev helt besatt av)


Kollade på The Voice också, men igår var det bara så tråkigt så tillslut kände vi att en film fick ersätta det tråkiga programmet, så vi kollade på:

Columbus Circle



En helt okej thriller, den var spännande med många bra skådespelare i!

Jag hade helt enkelt en mysig Fredag igår! =)
Hur var eran Fredag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0