Mellofinal i Globen 2012!

Ja ikväll ska vi ju då gå på Mellofinalen i Globen, det ska bli kul då jag älskar olika uppträdanden, kläder, ljud och ljus m.m., ja det är mycket jag kollar in när jag ser ett uppträdande och som ni vet så är det Dannys nummer som jag ser fram emot mest då jag tycker det är det snyggaste och jag gärna vill se det live, sen är det självklart Loorens nummer också som tilltalar då låten är grym, men sen är det väl inte så mycket mer som tilltalar, men det finns två stycken nummer som nog får mig att gå iväg på toa när dom är och det är Torsten Flincks och Ranelids då jag inte alls tycker att dom platsar ikväll, men men det måste ju vara nummer som tilltalar ALLA! =) Trevligt ska det bli, tyvärr är vi panka så fest blir det inte efter men det ska bli kul att hitta på något och tack fina Tommy för att du tar med oss på detta <3

Har varit iväg och tränat Street med Rickard på Sats Odenplan idag med instruktören som jag för några månader sen tyckte var dryg, men idag var hon ascool och det trots att jag stod bredvid och framme hos henne då det var trångt och jag alltid vill stå längst fram. Å jag hade som sagt även min Rickard där och det kändes tryggt. Ja så fort vi delades upp i grupper och körde kanon så tappade vi båda tydligen bort oss, haha så kan det vara ibland! ;)

Älskling är och spelar match just nu och jag håller tummarna som alltid att dom vinner, hans lag har vunnit alla matcher förutom en hittills, så hoppas dom vinner idag också! =) jag är en så otroligt dålig fotbollsfru, jag är aldrig där och kollar nu för tiden då jag alltid har något att göra själv, men så fort säsongen sätter igång så ska jag vara där och stötta min älskling i vått och torrt, det är ju trots allt bara träningsmatcher nu! ;)

Igår jobbade jag 12-19, ett snabbt och enkelt pass då det var fredagsrusch och när jag slutade åkte jag hem, hämtade bilen och åkte till Ryssen för att lämna och hämta grejer, Melissade jobbade på trafik och Jessika kom upp på kontoret då hon jobbade sent och inte hade något att göra, så vi pratade på och umgicks en stund, å jag som skulle hem och äta tacos och mysa med min älskling MEN dom höll mig kvar längre än vad jag borde men nu såhär efteråt är jag glad för det då jag saknat tjejerna, men sen var jag tvungen att åka, då älskling var klar med maten och jag ville hem och mysa.
Tacos är en favorit så det var MUMS och till det kollade vi på en film:

Margin Call



Den var bra och jag rekommenderar den starkt! Det var MÅNGA bra skådespelare/skådespelerskor!

Nu ska jag hoppa in i duschen och vänta på älskling, sen blir det lite Tacos rester och sen är det DAX!
Hoppas ni får en underbar kväll och ni som ska titta och rösta, det är Danny eller Looren som gäller, inget annat alternativ är aktuellt, OKEJ???? ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0