Jobb, jobb och mer jobb!

Ja eftersom jag har slutat jobba på Ryska Posten och börjat jobba extra på Hemköp så kommer jag ligga efter med lön den här månaden, ja jag kommer ju inte få någon lön alls tyvärr, å det känns ju mindre bra, men jag har löst det genom en grym vän som hjälper mig i vått och torrt! Me LÖÖÖVE you! ;)

Så saker och ting kommer att lösa sig, men just nu är man ju lite pank och får leva väldigt snålt, men det gör mig inget för jag vet att pengar kommer att rulla in!

Som sagt just nu jobbar jag bara, ja jag har tagit en massa pass på Hemköp och ska ta ännu fler, ja bokstavligt talat jobba ihjäl mig lite, för snart är det också dags för semester igen!

Men nu ska jag inte tjata mer om det utan jag ville bara förklara att det är därför det inte skrivs så mycket på bloggen just nu, för det finns liksom inget intressant att skriva om.


Träningen och KOSTEN går åt helvete om jag ska vara ärlig, men jag ska försöka mig på det igen nästa vecka, haha! Dåliga jag!

Jobbade 6.45-16 idag och ligger nu på soffan och bara slappar, älskling är på väg hem från skolan och har ingen träning idag så vi ska göra tunnbrödsrulle till middag och bara slappa i soffan, det ska bli såååå SKÖÖÖÖNT! Precis vad vi behöver och imorn är det Fredag sen är det ÄNTLIGEN HEEEEELG, SOM jag har längtat. Jag är ju ledig Lör, Sön och Måndag och det ska bli lovely! =)

Hoppas ni har haft en bra vecka och att eran helg blir grym!
KÄRLEK <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0