Igår chockade jag mig själv genom att gå u...

img_1508 (MMS)

Igår chockade jag mig själv genom att gå upp 4.45 (trots dålig sömn) för att piggna till och göra mig redo för ett BP pass på Spårvagnshallarna för Maria! Men jag klarade det och det var riktigt skönt att komma igång på det sättet! Drack en grymt god smoothie med protein i efter från Squeezed Up som ligger i samma lokal! Mums mums! Väl hemma vilade jag en stund sen var det bara att göra sig iordning för jobb 11-20! Fredagsrusch på HÖG nivå, det var drag från början till slut och jag önskade att jag åtminstone hade fått sova på natten, för sömnen gjorde sig påmind kan man säga! När jag slutade så skyndade jag hem för FREDAGSMYS med min fina och det var skönt med slapp på soffan! :) Btw vågen visade 72kg igår! Jihoo! :) Det går neråt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0