Helgen är över&det är dax för en ny vecka!

Japp då är det Måndag imorn igen, helgen har gått snabbt men den har varit effektiv.
I Fredags jobbade jag ju till 20 sen hade jag och älskling Fredagsmys. Mysigt!!! =)

På Lördagen gick jag upp och tog ett Streetpass på Sats Odenplan kl.12, sen gjorde jag mig iordning på gymet och åkte direkt till jobbet för ett pass i delin kl.14-19 och det var faktiskt kul och jag passade på att smaka på nya ostar och korvar, MUMS!!! Haha det kanske inte det bästa just nu när jag försöker gå ner i vikt men jag gör undantag på helgerna och jag har varit riktigt duktig den här veckan och även idag stod vågen på 72kg.

Min träning den här veckan:

Måndag: 40minuters promenad, Bodypump 55min och Sh´bam 45min.

Tisdag: 40minuter.

Onsdag: 40minuters promenad.

Torsdag: Aerobic 55min.

Fredag: Bodypump 55min.

Lördag: Streetdance 45min.

Söndag: VILODAG.

Jag har alltså tränat 6 timmar och 25min på 6 dagar. Det är väl ändå helt okej! =)

Efter jobbet kom älskling och hämtade mig och vi åkte in till stan och gick på bio och vi såg Safe House, en grym film med en massa action och grymma skådespelare, dessutom var 2st svenskar med, ja Joel Kinnaman och Fares Fares. Det visste man inte. Och vad kul det är att fler svenska skådespelare/skådespelerskor får chansen att leka med dom stora från Hollywood!
Dessutom är Ryan Reynolds riktigt bra och väldigt trevlig att titta på ;)






Idag gick vi upp vid 10.30 och Max åkte hem till hans syster då hans systerson fyllde år, men jag var tyvärr tvungen att arbeta så jag åkte till Sickla, japp idag var det dags att gästspela på Chilli, men det var kul då jag inte har jobbat där sen Nyårsafton och Kia (butikschefen) var där idag, det var mysigt att se denna underbara varelse som har styrt upp butiken så bra, så det äntligen är ordning och reda och dessutom gillar hon mig och jag gillar henne, haha nej men ärligt så uppskattar hon det jag gör och ser det jag är bra på så det är klart att jag gillar det!

Efter jobbet åkte jag till salongen och städade, sen hämtade jag älskling och vi unnade oss lite sushi på Svenska sushiköket. Gotteligott gott!!

Nu sitter vi och kollar på tv, men snart är det bums i säng, då det är en ny vecka och ännu mera träning och jobb imorn.
Hoppas ni har haft en bra vecka och en trevlig helg!

Bjuder på ett snyggt uppträdande och den artisten jag tyckte skulle vinna årets Melodifestival (trots liiite falsksång, det hördes inte på plats faktiskt, där var det felfritt så det har jag kvar i minnet, haha!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0