Haha vilken jävla skit!

Vi sitter och kollar på Den sista dokusåpan på tv 6 och jag säger bara HERREGUD vad är det för jävla skit??? Haha!

Idag har jag jobbat 12-21 och det gick bra, jag promenerade till och från jobbet så idag har det blivit 40minuters promenad. Jag sov jättedåligt inatt och har haft konstiga drömmar (mardrömmar) dom senaste nätterna så jag orkade inte gå upp tidigare och ta mig iväg till gymet innan jobbet. Men vågen visade 73kg imorse, bra va? =)

Har träningsvärk i rumpan, ben och lite överallt idag faktiskt, men inte så farligt som jag trodde. Men då känner man att man har tränat iallafall! =)

Nej nu har jag inte så mycket mer att skriva om faktiskt, så sov så gott när ni väl ska sova! Jag hoppas verkligen att jag kan få sova inatt nu! Hatar mardrömmar! =/






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0