Full rulle!

Ja nu är det full rulle, jag har en massa tider på jobbet, jag har satt igång med träningen IGEN och när jag får en ledig tid över så är tanken att jag ska hjälpa Tommy och Olof i deras nya lägenhet, Tommy frågade redan när dom köpte lägenheten och jag har erbjudit mig att hjälpa till då jag tycker det är kul så självklart. Men jag får ta allt i den takt jag orkar och hinner helt enkelt. =)

I Lördags var det som sagt Mello i Globen och vi hade fått riktigt bra platser som Tommy hade fixat och som jag skrev shit vad mycket bättre allt var på plats. Jag var riktigt impad av David Lindgrens nummer och Dead by April hade en grym låt och framträdande.


Tommy&Älskling!

Som ni alla vet vann ju Loreen och trots att jag tycker Danny är grym och jag HELST hade velat att han skulle vinna så är jag nöjd över vinnaren då jag tycker Loreen är sjukt begåvad (lite för mycket grottmänniska feeling för mig bara) och nu hoppas jag att hon tar hem hela skiten, det vore askul.
Ja Dannys reaktion över det hela (han är sjukt besviken) har ju varit gårdagens och dagens huvudnyhet och jag tänker inte ge mig in i det än en gång, då jag bara blir irriterad och skulle kunna skriva hur mycket som helst om detta utan jag lämnar det där och säger bara, jag förstår Danny och jag tycker han bara är sååååå rätt. PUNKT SLUT!


Greenroom


Jag&Älskling

Efter festivalen åkte jag och älskling till Rådhuset och mötte upp Linda som var hos en vän, där blev det lite dricka, prat och nostalgi lyssnande på musik. Trevligt och bra, men sen begav sig hela gänget till Garbos i Sumpan lite spontant sådär och trots panka paret som vi är så följde vi med och hade en riktigt fortsatt trevlig kväll, det var kul att träffa nytt folk och underbart mysigt att träffa Linda (har inte gjort det på evigheter ju) men sen vid 3 tiden begav vi oss hem efter ett Mc Donalds besök och vi mer eller mindre däckade i sängen. TOTALT SLUT efter dagen!


Linda, Majsan&Jag


Å lite egopics ;)

I Söndags vaknade vi vid 12 tiden och jag gjorde mig iordning för att skjutsa älskling till Söder där han skulle möta sin far och systerson och sen åka och hälsa på hans farmor. Och jag skulle städa salongen (har börjat städa i min nageltjejs salong och får gratis fix av naglar som betalning) hur bra som helst för mig som lägger ner ganska mycket tid och pengar på det! ;)

När älskling kom hem åkte vi och storhandlade, sen köpte vi thaimat och åkte hem till Tommy&Olof som vi hade lovat att hjälpa med tapetseringen. Jag har tapetserat tillsammans med Johan förut och vi har varit ett grymt team, så jag var lite nervös för att göra detta själv nu, men jag tog hjälp av min fina man och det gick hur bra som helst efter lite svordomar, pust, stånk och stön, då tapeten var dyr och limmet torkade snabbt, men som sagt slutresultatet blev grymt =)


Inte världens bästa bild men visst är tapeten cool? =)

Sen var det dags att lägga in en heltäckningsmatta och det var lättare sagt än gjort men Tommy och älskling fixade det där galant, så nu har dom ett grymt fint sovrum!


En lite bättre bild på tapeten&slutresultatet (Bild lånad från Tommy!)

Vi kom hem otroligt sent och däckade i sängen men helgen har varit grym och nu är det som sagt dags för en massa jobb och träning och det roliga får vänta ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0