En fin Lördag!

I Lördags var både jag och älskling lediga så vi passade på att sova lite
(eller jag kunde inte, jag vaknade upp flera ggr väldigt tidigt och sen när klockan var 9.30 så kunde jag inte sova längre, men älskling fick sova ut för en gångs skull)

När vi båda hade ätit frukost/lunch så bestämde vi oss för att ta en promenad och varför inte promenera till gymet då eftersom vi båda hade bestämt oss för att träna och det var ju jättefint väder, så sagt och gjort, det gjorde vi, solen värmde men det blåste ganska kallt ändå, fast nu känner man ju verkligen att våren är på ingång på riktigt iallafall.
SKÖNT!
Vi tränade bröst, triceps och lite mage sen blev det en promenad hem igen. Så 40minuters promenad + 1timmes styrka, CHECK! =)



Fin utsikt över Alviksbron



Ännu mer FIN utsikt! ;)

Innan vi gick till gymet så ringde doktorn
(för er som är nya här på min blogg så är det Dr Alban som är doktorn)
och frågade om jag kunde komma in senare och spela in en grej i studion och ledig som man var ställer man självklart upp, så när vi hade duschat och var klara efter gymet så åkte vi in till stan och det tog ca.30 min i studion, sen var vi klara, å det blev jättebra!

Sen bar det av mot stan då jag har börjat städa i min nageltjejs salong from i Lördags så vi åkte till salongen och städade (eller rättare sagt jag städade och älskling gjorde mig sällskap) den är ganska liten och var väldigt lättstädad så det gick snabbt.

Det blev Mc Donalds drive på väg hem, ja jag har världens sämsta karaktär, JAG VET! Men vi hade ju tränat så då va det okej ;)

Älskling åkte till en kompis och hängde och jag kollade på det vi kallar för Melodifestival sen fixade och trixade jag lite här hemma inför Söndagen och vid 0.00 tiden somnade jag äntligen. Sen vaknade jag dock när älskling kom hem vid 1.30 men somnade snabbt om igen.

Lördagen var härlig och vi hann med en del faktiskt, jag älskar effektiva dagar!
Söndagen bjöd oxå på en massa trevligt men det berättar jag mer om i nästa inlägg! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0