Är det här dolda kameran eller?

Igår trodde jag på allvar att jag var med i dolda kameran eller blåsningen! Haha, ja jag och Richard åkte ju på en spontan Zumba i Sickla, ingen av oss hade haft instruktören förut eller varit på Zumba där och när instruktören kommer in ser jag på en gång att okej det här kommer inte bli bra, ja jag vet väldigt dömmande av mig
(men det visade sig att Richard tänkte likadant)
och att vi hade rätt, för det var det sämsta passet vi någonsin har varit på.
Hon var liten och ättrig och hade inte alls koll på vad hon gjorde och var så förvirrad, det gick liksom inte att hänga med för det var inte i takt, hon tappade bort sig, hon bytte steg och sen tillbaka utan att det gick ihop, ja jag tänkte verkligen -När dyker kameran upp? Ja när ska Richard säga att han skämtar med mig, men det gjorde han aldrig så jag skrattade och kunde inte alls koncentrera mig, men Richard ska en eloge för att han iallafall försökte, haha! Ja hade han inte varit där så hade jag gått direkt men nu kämpade vi oss iallafall igenom skitpasset.
Man undrar ju om vem som helst kan bli instruktör liksom??? Hur kan hon bli godkänd ens och jag vet ju att dom har utvärderingar och grejer, men ingen verkar ha haft det på henne. Och dom få deltagarna som var där verkade nöjda! Jag var så dum som inte sa något till dom som jobbade där men jag orkade faktiskt inte och känner att jag inte går dit igen istället. Nej usch! Tacka vet jag Maria, Fredrik, Annika, Katrine, Mirco och många andra grymma instruktörer på SATS!

Idag har jag som sagt varit ledig, så jag gick upp vid 10 och åkte till Fredrik och fixade luggen som var alldeles för lång, sen åkte jag till Camilla och fixade naglarna, men för att sen ha av en nagel på Ikea (JÄVLA SKIT RENT UT SAGT, för jag kan inte gå dit igen förens på Måndag)
När jag var klar så skyndade jag hem och satte på en tvätt (som sen älskling tog hand om) innan jag stressade vidare och hämtade Tommy då jag hade lovat honom en tripp till Ikea, ja han och Olof har ju precis flyttat, köpt en större lägenhet och dom behövde det mesta nytt så självklart hjälper man till om man kan.
Bilen var överfull när vi var klara, ja helt galet och då köpte inte ens Tommy allt idag och jag lyckades stoppa många ONÖDIGA inköp, men nu är jag hemma och har ätit lite innan det är sängdags.

Jag skulle ha gått på ett Bodypump pass ikväll, men jag hann inte så klockan står på 5.30 imorn och om jag kommer upp så är det dags för ett BP pass på Spårvagnshallarna för Maria, men imorn är det löning och det kommer vara en Fredagsrusch utav dess like på jobbet så vi får se om jag pallar, ja jag är så trött i nacken och ryggen och i vissa lägen låser det sig och jag kommer inte få någon sovmorgon förens typ nästa Söndag igen så jag vet inte, MEN jag MÅSTE egentligen....så ge mig lite styrka att komma upp nu, snälla! =)

Hoppas ni har haft en bra dag! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0