Stressad!

Ja hur ska jag få dagarna att gå ihop? Jag jobbar nästan VARJE dag nu fram till semestern den 19 Juni, ja med en ledig Söndag. Och jag har vänner och familj jag vill hinna träffa och massa saker att fixa, men jag vet inte hur jag ska få ihop allt.
Så semestern är så efterlängtad just nu, för min IBS har börjat att sakta smyga sig tillbaka
(där fick jag för att jag har sagt att den är borta)
då jag stressar, sover dåligt, äter dåligt och är inne i en dålig period.
Men så fort semestern kommer så hoppas jag att saker och ting blir bättre.
Att jag ska orka ta tag i mig själv igen, jag behöver bara få släppa ALLT och komma bort från Sverige, till ett varmare land, slippa städa, slippa tänka, bara bli bortskämd och få må bra och det ska jag om 13 DAGAR, wiiiieee...Hade vi haft råd så hade det blivit två veckor, men en vecka blir lika bra det.
Jag är dessutom med några av mina närmaste, älskling, Tommy och Olof och det ska bli så kul!

Idag jobbar jag 16.30-22.30 och har tagit mig en sovmorgon och jag ska nu bara slappa fram till kl.15.
Imorn är det äntligen Nicki Minaj konsert, det ska bli så nice, jag tror det kommer bli helt galet!



Sen har vi kollat på lite filmer, SOM VANLIGT och egentligen är det inget jag rekommenderar, men jag kan ju dela med mig av dom så ni inte gör misstaget att kolla eller så kanske ni tycker dom är jättebra! Man vet aldrig ;)

Innkeepers - vi stängde av efter halva filmen, då skådespelarna var riktiga nördar och hela filmen bara var konstig, trailern verkar bra, men det var INTE filmen!



Svensson Svensson i nöd och lust! - Jättejobbig film, man vill typ stänga av hela tiden men jag tog mig igenom hela filmen, trots att PETER DALLE var med, haha! (Internt)



Intruders - En bra film tills slutet kom, då blev man bara irriterad!



Simon och Ekarna - Helt okej, lite långtråkig och vi har inte sett klart det än faktiskt, vi får se om vi orkar.



Ha en fortsatt bra dag nu!
Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0