Spännande!

Ikväll ska jag och Tommy (Glorious Inc) ta nya fräscha bilder till projektet och det ska bli skitkul då vi ska få fotograferas av grymma Richard som är en vän till oss som tar sjukt bra bilder, sen ska vi även testa en ny stylist som Tommy har hittat, vilket alltid är lite nervöst då vi är vana med våran egna grymma stylist Maleen
(Dinah Nah, som inte kunde den här gången)
men det ska bli kul och jag tror det kommer bli skitbra som vanligt.

Har jobbat 7.30-12 idag, ett kort, snabbt pass och nu tar jag det lugnt på soffan innan det är dags att förbereda sig inför photoshootet. =)

Här är lite bilder från förra photoshootet då vi jobbade med grymma fotografen Julia Bejerot Winkler, stylisten Maleen (Dinah Nah) och smyckena är lånade från våran grymma koreograf&vän Celina (byCelina)










Igår såg vi Wrath of the Titans, den var bra, riktigt coola effekter och bra skådespelare!





Kommentarer
Postat av: Hej

Dinah Nah? Artisten? Sminkar hon också?

Svar: Ja Malin som hon heter var/är ibland min/våran (Min grupp Glorious Inc) stylist! Vem är det som undrar och varför? =)
Verah

2012-06-29 @ 18:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0