SlappMåndag!

Ligger i sängen och bara slappar idag, igår firade vi Irini som fyllde 40 år med en middag på Barbeque steakhouse och avslutade med karaokesång på Jägarn, det var alldeles lagom och trevligt och vi var hemma vid 1.30 tiden ungefär.
Idag är jag dock helt slut, jag har jobbat så mycket och sovit så dåligt så jag mer eller mindre bröt ihop igår på dagen.
Ja jag kom till jobbet och var ett vrak sen spelade mina känslor mig ett spratt och tårarna bara rann, det gick inte att stoppa så jag åkte hem, vilade, fick en massa kärlek av min älskling och sen kändes det bättre. Har en del känslor och tankar inom mig om lite saker som behöver få komma ut, men jag har ju valt att bara avsluta och inte lägga energi på det något mer, men uppenbarligen så går inte det eftersom man helt plötsligt får mardrömmar och känsloanfall på jobbet, men men vi borstar av det från axlarna och går vidare, lika bra det!
Falskhet är iallafall det värsta jag vet och folk som är falska har ingenting i mitt liv att hämta, så efter att fått höra vissa saker och känna av falskheten igår så kändes allting ännu mer uppenbart och valet blev så mycket enklare och ännu mer uppenbart.
Herregud vad jag skriver i gåtor nu, men som vanligt behöver jag bara få skriva av mig och jag vill inte måla ut någon, nej det är bara fult och orättvist!

Nog om det, kvällen var iallafall supertrevlig tills en dumbrud förstörde mitt humör, när jag inte var i närheten så var hon tydligen på Max och när jag kom dit ville hon inte gå, sen skulle hennes kompis försöka spela allan ballan och jag var så nära på att flippa på dom båda, men då bestämde vi oss för att gå
(Max tog hand om det på ett moget sätt, vilket jag inte alls hade klarat av, haha!)
så det inte skulle hända tråkigheter, för ingen tar ju på min man ostraffat ;)
Glömde iphööönen hemma igår så det blev inte så mycket bilder tyvärr, jag tog några med älsklings kamera och lånade några bilder från Tommy och Carola:













Färgade håret igår igen och blev jättenöjd, nu är det den perfekta färgen ;)

Nu ska jag vila lite till innan det är dags att laga middag innan jobb 17-21, japp 8:e dagen i rad, men bara 15dagar kvar till semestern, jeij! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0