Photoshoot med Glorious Inc!

Det blev en lyckad kväll igår, stylisten Rebecka var grym och vi levererade tillslut, men shit vad svårt det är, man står där och tycker att det här kommer bli skitbra men så ser man bilden och tänker vad hände, haha ja det är inte lätt, man måste kämpa, men inget är gratis här i världen, så tillslut fick vi till några perfekta bilder.
Inga är klara än och dom kommer inte avslöjas förens i höst men en lite sneak peak video tänkte jag dela med mig av ;)
Så vassegoda, sprid gärna! Glorious Inc har inte lagt ner, nej vi kommer snart att ta er alla med storm! ;)




Bjuder på egopics och lite smått och gott från gårdagen! Vassegoda! =)

Håret fixas&maken läggs!





Olof, våran grymma assistent som hjälper oss med ALLT! Guld värd! Även han som filmade photoshootet!



Sötaste fotografen Richard&jag färdigstylad! =)



EGOPIC!
(Varning för känsliga läsare för nu kommer en riktig egostund) ;)













Finaste Tommy







Glorious Inc trötta men glada över en lyckad photoshoot!



Var hos bästa Maleen och fixade bryn och fransar idag inför semestern, så man kan vara osminkad utan problem och hon är grym som vanligt! Blir alltid lika nöjd!
Sen var det extra trevligt då hon hade Meriam&Florens på besök (en god vän till oss) och söta Nadine kom dit och ÄNTLIGEN fick jag träffa Malins andra sockersöta dotter! =)

Här är resultatet!

Före


Efter


Nu behöver ni inte titta min hemska hy, den ska jag också jobba på på semestern, med lite sol och nyladdning så är det klart! ;)

Nu är det snart dags för ett jobbpass 16-22.30 och jag hoppas ni får en skön Fredagskväll och en trevlig helg!
Kärlek







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0