Nu tar jag semester!

Okej jag har inte varit jätteaktiv den senaste tiden här på bloggen men det har ju varit lite inlägg då och då, men nu så kommer jag ta en veckas paus, japp för imorn drar jag, Tommy, Olof och min älskling till Teneriffa i en vecka
(för er som har missat det)

och jag tänker ta en paus från bloggandet och försöka hålla mig borta från facebook, instagram och ja allt vad man nu använder och jag kommer bara höra av mig till min familj, men annars kommer jag låta all annan kontakt med er här i Sverige att vara.

Dom senaste månaderna har varit fulla av tråkigheter, roliga saker, annorlunda upplevelser, besvikelser, jag har mognat, fattat jobbiga men sååå behövliga beslut, slutat lägga ner energi på sådant som skadar mig eller gör mig trött och ledsen, fått ny energi av nytt folk som jag har tagit in i mitt liv, min kropp har inte alltid samarbetat, ja ni som läser bloggen aktivt vet precis vad jag pratar om och nu tänker jag ha en veckas solsemester och bara vila upp mig, umgås med dom som står mig nära om inte närmast och bara njuta.
När jag kommer hem är jag förhoppningsvis brunare, visare och piggare =)


Ni får ha en underbar vecka här hemma och så hoppas jag att solen och värmen kommer på riktigt och att Midsommarafton blir grym här hemma för er, annars tar jag med mig solen när vi kommer tillbaka då jag och Max har 2 veckor till och vill fortsätta ha det varmt och skönt!

Och eftersom vi inte är hemma då så vill jag ÖNSKA alla läsare en Glad Midsommar!



Ta hand om er sålänge och ha det bäst!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0