Lite filmtips!

Ligger i sängen och borde egentligen sova, men jag kan inte, som vanligt, japp nu är jag inne i en sån där värdelös period igen och har svårt med sovandet, men det blir väl bra snart antar jag, ja för nu är det ju bara 16 dagar kvar till semestern och det här!!!! =))



Har som vanligt bara jobbat och inget speciellt har hänt, jag är inne i en jättedålig period när det gäller mat, träning och livsstil, jag äter dåligt, ibland mycket, ibland inget, jag har inte varit på gymet på evigheter och har inget sug efter det heller, utan jag känner mig mer tvungen
(ja eftersom jeansen sitter taightare igen och jag har börjat bli pluffsig)
och jag bokar in pass men bokar av, jag har promenerat i massor men så fort det är dåligt väder så blir det inte av, ja som sagt jag har en värdelös period, men jag skyller på att jag jobbar arslet av mig just nu, ja jag sliter med att få allt att gå ihop, ja det ser ljust ut men än är jag inte där.

Mycket film blir det dock då vi båda är trötta och oftast stannar hemma och chillar på soffan, däremot har jag sett två filmer själv som inte riktigt var Max filmer och det var först den här:

The Stig Helmer Story - Den bara var ett måste och den var helt okej, inget speciellt alls!



The Vow - En mysig film och jag kan inte hjälpa det, men jag är typ kär (efter min älskling såklart som är på plats nr 1) i Channing Tatum (kolla på honom)



jag har sagt det förr men säger det igen och i den här filmen är han bara helt underbar.



Vi såg även den här med Channing Tatum:

21 Jump Street - Rolig film på många ställen men ingen wow film! Även där fick man ju då ögongodis ;)


Sen såg vi Gone - En spännande och bra thriller och jag säger bara Amanda Seyfried, en sjukt vacker tjej och grym skådespelerska, jag skulle kunna göra vad som helst för hennes ögon och läppar ;)



Helt okej filmer att se på i regnrusket, ja detta äckliga väder som helt plötsligt dök upp, USCH!

Ska försöka sova nu, det blir jobb 10-15 imorn och sen ska vi fira den vackraste 40 åringen ever!



Bara att hoppas att man själv får vara lika vacker som dig du vackra kvinna om 11 år! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0