Inspiration!

Alltså dessa två damer gör mig sjukt inspirerad att bara SATSA på det jag älskar, träna stenhårt och komma någonvart! Nu måste jag innan det är för sent!
 
Cheryl Cole - Call my name
 

Hon är såååå JÄVLA snygg och jag älskar henne på scenen, en entertainer så det skriker om det, jag skulle trots att jag har Glorious Inc göra vad som helst för att få stå där som henne!
Är helt galen i hennes musik, låter jag besatt, haha lite kanske ;)
 
Jennifer Lopez - Dance again
 
 
Å så denna kvinnan, herregud, jag typ döööör när jag ser det här uppträdandet, jag blir nästan kär, så sjukt sexig, vacker&grym!  Haha gud vad jag är som en liten flicka som älskar sina idoler, nej men på allvar dom här två får mig att förstå precis varför jag älskar det jag gör! =)
 
Sen finns det ännu en kvinna som man dööör lite "lätt" av när man ser!
Jag log som en galning och bara njöt när jag såg det här klippet, hon är gravid men så jävla SNYGG och sjunger som en gudinna, jag trodde fan hon skulle föda ut ungen där ett tag!
Jag har hört av vänner som väntat barn och samtidigt sjungit att det inte är lätt och man får inte samma kraft, men Beyounce hon kan minnsan, och slänga micken i glvet bara så där, haha ja bara luta er tillbaka och NJUT!
 
Beyounce - Love on top
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0