Film&boktips!

Har sett lite filmer, så jag tänkte ni kunde få lite tips!
 
Nobels testamente - Har läst boken och blev positivt överraskad av filmen, den var bra och en spännande film!
 
 
Woman in black - Helt okej thriller eller ja skräckis, vad man nu ska kalla den, det var många delar man fick rysningar av, en bra skräckis helt enkelt!
 
 
Mirror Mirror - En rolig och en helt okej film!
 
 
Fick låna en bok av Tommy i slutet av veckan som jag började läsa och jag är fast!
Jag säger bara LÄS!
 
Cirkeln
 
 
Så fort jag har läst den så ska jag köpa denna
 
Eld
 
 
Helt sjukt bra bok, rekommenderar er starkt att köpa och läsa!
 
Ha en fortsatt bra kväll nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0