5 dagar kvar!

Ja 5 hela jobbdagar kvar är det för sen är det SEMESTER i 20 dagar och det ska bli såååå underbart!
Jag räknar verkligen dagarna nu, för på Tisdag kl.15.30 sitter vi på planet som ska ta oss till Teneriffa med ett varsitt glas champagne. Och det kommer bli en vecka av sol, bad, kärlek, mys, fest och upplevelser tillsammans med dom bästa!
(Ja en del av dom iallafall, ni är ju faktiskt ett gäng, men det blir lite svårt att få med er allihopa)

Dagarna är fulla av jobb, fix och trix av saker innan vi åker och som det ser ut nu så kommer det bli en vecka till utomlands när vi kommer hem
(fast bara jag och Max)
då vi har en resecheck på 10000kr som tydligen var personlig och går ut i December och eftersom vi inte vet hur hösten och vintern ser ut med fotboll och allt så ska vi försöka utnyttja den nu på semester, men det återstår att se.
Hoppas verkligen det blir av, för om jag hade fått välja så hade jag gärna varit utomlands under alla 3 veckorna. Jag är så trött på det här landet just nu och vill bara bort från allt. Men men fortsättning följer...

Var hos fina Camilla och fixade till naglarna inför semestern idag, ja jag kan inte ha korta, vita tråkiga naglar, det var ju bara ett litet ryck jag fick, men usch nej aldrig mer ;)
Så nu blev dom gula och fina istället med en liten blomma på båda ringfingrarna!



I helgen var vi hos faster och firade henne då hon fyllde år och det var skönt att bara få komma bort och ha lite kvalitetstid med en del av familjen.
(Några fattades)
Bjuder på lite bilder som visar hur mys vi hade! =)


En glad Verah som njöt av solen!


Ja jag vet han skulle bli en perfekt pappa&tro mig det kommer han att bli en vacker dag, LÄNGTAR till den dagen =)


Fina och glada pappa!


Vackra blommor nedanför tomten!


Familjen vid bordet!

Världens finaste lilla prinsessa!

Just det vi var ju ett gäng som gick på Nicki Minaj också, jag har ju glömt att berätta om det.
Jag ska vara ärlig och säga att jag var faktiskt besviken, ja för hon körde inte hela låtar ibland och hon körde mest singback/playback och man såg henne knappt, då det var ståplats och vi var längst bak för att slippa trängas med alla 13åringar med magtröjor och dom kortaste shortsen.
MEN shit vad många bra låtar hon har gjort och hon är ju verkligen en entertainer, men jag föredrar henne hemma i högtalarna eller hörlurarna om jag får välja!
Det var ett härligt gäng dock och här kommer lite bilder:


Jag&min fina Linda!


SötOlof


Jag&Micke (nästan exakt likadan bild som med Linda såg jag nu, haha!)


Richard med pojkvän!


Vackra Zakia (Lindas lillasyster)


The Stage

Ja det var det, nu ska jag ladda inför jobb 16.30-22.30 så ni får ha en underbar kväll!
KÄRLEK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0