Wiiiie!

Igår skrev jag om våra 4400 views på youtube, haha det är ingenting mot vad det är idag =)
Kolla här! Hallåååååå 16000views, jiiiiippiii!!!!!
 
 
Det går framåt =) Wiiiie....man blir så glad över att det finns folk som kollar på oss och tycker att det är bra för dom delar det uppenbarligen vidare!
Jag säger bara, det här är BARA början! =)
 
Idag jobbar jag 16.30-22.30 igen och det är skönt med sovmorgon, men det är segt att jobba kväll!
Tog en sovmorgon till 10 idag sen har jag bara slappat framför datorn och håller på att tvättar, vädret är lika tråkigt idag så det blir ingen joggingtur idag heller!
 
Imorn ska jag och Richard på Satscore på Telefonplan kl.11.30 och jag bara ska komma iväg!
Nu har jag ju dessutom skrivit om det här, så nu jäklar! =)
 
Måste fortsätta i tvättstugan nu och sen laga lite matlåda till kvällen så ni får ha en bra Onsdag!
Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0