Uttråkad!

Sista dagen på semestern och jag är så uttråkad och less på att sitta hemma men samtidigt har jag gjort det för mycket så jag orkar inte göra något annat och det har samtidigt varit ganska skönt att inte göra något alls! Dubbelmoral jag veeeet...
Låter kanske bitter just nu, men det kommer att bli bättre det vet jag, SNART så!
 
I Fredags var ju storebror här på besök och vi hade jättetrevligt, sen frågade brorsan om vi skulle med ut och det ville vi ju såklart men det är svårt utan pengar, så brorsan sa följ med nu jag bjuder och att få komma ut ur lägenheten tackade vi inte nej till så vi åkte och mötte upp brorsans kompisar som satt på Kvarnen, sen fortsatte vi till Jägarn där jag visste att Katia jobbade och efter en stund så ser jag pappa där bland allt folk, wiiie!
Pappa bjöd på mer öl och vi hade jättetrevligt, sen fortsatte vi till Göta Källare dit även pappa följde med, och jag och pappa hade en massa att prata om och det var jättemysigt att få sitta ner med fina pappsen dricka öl och prata. Fick även en ros av pappsen, han är så fin min far. Älskar dig!
Efter GK kände vi att det räckte och åkte hem.
Dagen efter låg vi kvar i sängen till 14 tiden, det var skönt att slippa känna stress över att gå upp.
Vi skulle ju kanske segla med Max pappa men det blev inte av så vi fortsatte att slappa.
 
I detta nu är Max med grabbarna och kollar på fotboll och jag slappar hemma, jag kollade precis på en dokumentär som handlade om Michael Jackson och hans doktor och Michaels död, jag fick helt andra tankar om doktorn nu och tror faktiskt atthan är oskyldig
(trots att han dömdes till skyldig)
sen får andra tro vad dom vill men se den, den var bra!
 
Imorn är det en ny vecka, jag har inte fått något pass än så imorn ska det tränas, promeneras och sen ska Glorious Inc in i studion och fixa lite grejer, det ska bli kul! =) Hoppas bara rösten håller efter allt hostande och snörvlande!
Ha en fortsatt bra Söndag och en trevlig kommande vecka!
Kärlek!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0