Update!

Ja då har jag haft fullt upp som vanligt och inte orkat eller hunnit blogga, men idag börjar jag sent så jag tänkte passa på att göra ett inlägg och updatera er lite!
 
Våran video med en känd cover som vi har gjort en re remix på släpptes i Fredags kl.12 och idag i detta nu har vi 2385 views på toutube, helt okej för att vara en repvideo där vi bara är oss själva och bjuder på lite skoj! Kul är det iallafall, så fortsätt gilla, dela och sprida den vidare! =)
 
 
Har som sagt jobbat som en tok, men i Fredags unnade jag mig en ledig dag, ja jag skulle ha jobbat 16-21 men det var sååååå lugnt på jobbet och min älskling slutade tidigare och jag var bara allmänt trött så jag tog ledigt. JÄTTESKÖNT!
 
Jag storstädade, diskade och fixade här hemma, när Max kom hem så hjälpte han också till, sen åkte vi och handlade inför en riktig slappkväll med tacos framför tvn och gino och kaffe till efterrätt, svullfredag kan man alltså säga! ;)
Vi kollade på en film som var bra, ja den funkar en mysig fredagskväll faktiskt!
 
Get the Gringo med Mel Gibson!
 
 
Efter en skön slappfredag så var det dags för Lördag och jobb 9-18 och älskling skjutsade mig till jobbet då han skulle till Ekerö och ha fotbollsturnering med några vänner. När jag slutade hämtade han mig och vi åkte hem och började fixa för en myskväll med Maria och Johan
(att sen älskling blev dagens spelare på Ekerö och att hans lag vann turneringen var extra kul, så han fick lite priser och grejer, haha så underbart med såna där ställen som verkligen satsar.)
 
Max började fixa köttet när vi kom hem, jag mig själv och sen salladen, trots den enkla uppgiften så lyckades jag ändå bränna mig på stekpannan, så nu har jag ett fint
(läs fult)
brännmärke på ovansidan av handen. Inte ovanligt att dessa olyckor händer! ;)
 
Vid 19 kom snyggingarna och med sig hade dom en jättefin present
(fast det borde varit vi som gett den, speciellt jag eftersom Maria har fyllt år)
och jag som bara älskar muggar
(är lite utav en samlare, det är ingen som vet detta och Max vill inte att jag säger det till någon för vi får inte plats med fler, men jag ÄLSKAR koppar och muggar i olika former)
blev jätteglad! Måste bara hitta en plats till dom nu! ;)
Tack än en gång fina ni!
 
 
Ja det blev ännu en trevlig date med en massa prat, koll på youtube klipp, klicka runt och drömma oss bort på resor till paradiset, lite Glorious Inc ego titt på klipp och lyssning av våra låtar, god mat
(som älskling lagade)
god efterätt
(enkelt men gott, jordgubbar med glass och grädde)
och ja bara mys!
Vi måste göra detta till en vana, vi gillar att umgås mer er, det är så enkelt, med inga krav och man blir så glad! BÄSTA BÄSTA! <3
 
Tog inte så mycket bilder, men här kommer några iallafall!
 
Finaste Maria
 
Hennes snygga man Johan
 
Snygga paret tillsammans!
 
Älsklings goda fyllda fläskfile, inlindad i bacon med sallad!
 
Tog inga på mig eller älskling, den enda med mig är den här, haha!
Ja vad säger man, vi hade lite kul med Prank mirror också, en rolig app man borde ladda ner!
 
När klockan började närma sig sent var det dags att runda av, jag skulle upp och jobba och Maria och Johan träna
(grymma som dom är)
TACK än en gång för en galet trevlig kväll! Nästa gång blir det montera möbler, äta pizza och dricka öl i eran nya lägenhet ;)
 
Söndagen var låååång och seg, jag jobbade 13-22.30 men det gick bra och tillslut var det över.
 
Igår var det Måndag och jag jobbade 11-20, lika segt det men vädret var fint så när jag slutade tog jag en promenad/joggingrunda hem och det var så skönt!
Jag klarade av att springa sammanlagt 3km, inte på raken tyvärr, men det kommer!
(Alltså jag hatar att springa, gör det aldrig och har sämst kondis så 3km är MYCKET för mig)
Hade tänkt göra samma sak idag nu innan jobbet, men jag hörde bara pang boom krasch från himlen och sen öppnade den sig och det började SPÖREGNA, så så mycket blev det med den promenaden.
 =(
Jag har bokat in gymet så många gånger, men just nu kommer jag inte iväg, hur mycket jag än vill och BEHÖVER
(magen är kaos och jag vet ju att det blir bättre om jag kommer igång på heltid)
 
Jag är typ världens sämsta människa just nu, jag orkar ingenting, är sur och grinig med jämna mellanrum, trött, tröttare, tröttast och ja en semester på ca. 2 månader ensam med min kära, långt bort från allt och alla det är det enda jag drömmer om just nu!
Men v.35 kommer snart
(då är jag ledig i mer än 1 dag)
det är bara 6veckor kvar, så man får helt enkelt hålla ut tills dess! =)
 
Nej nu måste jag skynda på lite här hemma! För det är dags att JOBBA, jiippiii!!!
(älskar mitt jobb, men det där var ironiskt!) ;)
Ha det sålänge!
 
Bjuder på några visdomsord på vägen apropå något helt annat! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0