The White One

Vi var ju som jag skrev i ett inlägg: Tänker inte lyfta ett finger idag! den 12/7-12
på Ida Wargs event på Cafe Opera som hon anordnade tillsammans med Atlasbalans och då fick vi även en goodiebag med lite gottsaker och däri låg bland annat denna lilla sak:
 
En blue light -

The White Ones nya BlueLight gör blekningsprocessen ännu effektivare och fungerar dessutom som ett skydd för de som tycker det svider att få gel på tankött/läpp. BlueLight verkar med sitt UV-ljus som accelererar blekningseffekten i The White Ones olika tandblekningsprodukter. Den kan i vissa fall till och med dubbla effekten på den 14-dagars behandlingsperiod som vi rekommenderar. BlueLight är dessutom otroligt enkel att använda och skadar inte tänderna. Precis som alla våra andra produkter är den också CE-Certifierad och FDA-Godkänd. Det är endast att plocka bort plasten under batterierna och trycka på start. 

 Bäst resultat får du när du använder BlueLight efter du penslar på tandblekningsgel ifrån Strong eller Sensitive på tänderna, och sedan låter ljuset öka blekningseffekten i 15-30 minuter. Det går lika bra att använda den efter du borstat tänderna med vår Tandblekningstankräm eller använt vår 2in1 Munspray/Tandblekning.

Så nu har jag klickat hem dom här till mig själv:
 
2 in 1 Munspray/Tandblekning

Tandblekningstandkräm
 
Jag tänkte testa dom två först men sen kommer jag nog klicka hem tanblekningsgelen tillslut, men vi börjar med dessa ;)
 
Sen har jag länge velat testa ögonfransserum för mina fransar då jag alltid använder lösfransar på fest eller när vi står på scenen, musikvideos m.m.
Jag har inte så korta fransar men man vill ju alltid ha längre ;)
Så nu tänkte jag testa denna:
 
Ögonfransnäring -
 
Vår absolut senaste produkt, The White One - iLash, en 100% naturligt ögonfransnäring som genom att förlänga fransarnas växtcykel samt stimuera hårsäckarna, ger dig längre, tjockare och starkare ögonfransar. Du kan från och med nu glömma mascara och endast förlita dig på naturliga ögonfransar. Garanterat resultat på 14 dagar. Går även mycket bra att använda på ögonbryn!

 
 
 
Och jag kommer direkt när den dimper ner i brevlådan att skriva från dag 1 och framåt, lägga upp före och efterbilder och resultat så ni får hänga med, för kanske kanske så kommer det komma upp en liten tävling här sen för er läsare, men man vet aldrig!
Håll er uppdaterade här på bloggen så får ni se! ;)
 
Vill ni själva kolla in sidan som jag förövrigt tycker har väldigt bra priser så finns alla produkter HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0