Tänker inte lyfta ett finger idag!

Nej för idag jobbar jag 16.30-22.30 och jag tog mig en sovmorgon till 10.30 men låg kvar i sängen ganska länge och nu sitter jag bara och surfar runt och gör ingenting, egentligen behöver jag, städa, diska och tvätta, men idag tänker jag tillåta mig själv att inte göra ett dugg innan jobbet. För jag är en trött tjej allmänt just nu!
 
Bild tagen på jobbet häromdagen!
 
Jobbar sent imorn också och det är bara ett kort pass så då tänkte jag vara effektiv här hemma eftersom vi får besök av Maria och Johan på Lördag! =)
 
Just det för några veckor sen var jag, Tommy, Olof och Camilla på Cafe Opera och minglade, kollade hållning, drack champagne och stöttade Ida Warg
(våran ena dansare och vän)
som hade ett event tillsammans med Atlasbalans och då fick vi goodiebags och prova ut en träningsklocka, som IDAG damp ner i brevlådan, tack än en gång Ida och Atlasbalans för den, jag kommer använda den flitigt! =)
 
 
Jag valde självklart en rosa! =)
 

Sitter och kollar runt lite på nätet och hittade en ny GRYYYYM nageltjej
(Camilla finns kvar, men jag har bestämt mig för att sluta städa salongen då jag inte har tid med det just nu och jag behöver vila naglarna i någon vecka, eller någon dag, haha jag kommer ju inte kunna hålla mig)
tanken var att fortsätta gå hos Camilla, men så hittade jag som sagt denna tjejen idag, salongen heter Nail Rich studio och hon gör så sjukt coola dekorationer och fina naglar så jag måste nog tyvärr testa henne.
Kolla in bilderna så får ni se själva! =)
 
 
 
 
 
 
Jag vill bara göra nya fina naglar hos henne NU NU NU, men som sagt lite vila och få in pengar först!
Är ni sugna på att gå till denna tjej, kolla in hemsidan här!
 
Igår var vi i danssalen och spelade in lite grejer och det är alltid lika kul att se Tommys resultat
(det är Tommy som gör alla våra filmer, videos och kreativa saker, JAG VET, han är grym)
så jag är lika förväntansfull som er =) Men snart så!
 
På väg till Fryshuset efter jobbet för att möta upp Tommy&Olof!
 
I danssalen!
Nej nu ska jag börja göra mig iordning sakta men säkert för lite jobbelijobb! Hoppas ni får en fortsatt bra dag!
Kärlek från mig till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0